Emelte a béreket az Aldi
Az Aldi International IT Services Kft. (AIIS), a német diszkontlánc informatikai szolgáltatásokat nyújtó magyarországi leányvállalata az idén 10 százalékkal emelte a munkatársak bérét, ezzel a dolgozók fizetése egy év alatt 26-44 százalékkal nőtt – tájékoztatta a társaság közleményben hétfőn az MTI-t.

Emel az Aldi is
Felidézték: az AIIS budapesti és pécsi központjának csaknem 600 munkatársa látja el 4000-nél is több európai ALDI-üzlet, valamint 55 logisztikai központ és irodaház IT-rendszerének gondozását.
A társaság létszáma tavaly 300-zal bővült, és idén a növekvő feladatokkal párhuzamosan további 150 munkahely létrehozását tervezik – írták.
Ismertették, a munkavállalók a második használt idegen nyelv után további havi bruttó 50 ezer forintos juttatásban részesülnek. Az idegen nyelvet beszélő gyakornokok kezdő fizetése ezzel meghaladja a bruttó 400 000 forintot, míg a jelentős tapasztalattal rendelkező szenior IT technikai szakemberek fizetése általában hétszámjegyű.
Hozzátették: az AIIS saját akadémiát hozott létre, az ALDI Talent Campust, amely a pályakezdők és pályaváltók számára biztosítja a szükséges nyelvi és informatikai tudást.
Az Aldi német diszkontlánc 2008-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, ahol jelenleg 163 áruházat üzemeltet és több mint 6000 embert foglalkoztat.
Az AIIS 3,399 milliárd forintos nettó árbevételt ért el 2021-ben, az előző évi 2,107 milliárd forint után. Az adózott eredmény ugyanebben az időszakban 75,480 millió forintról 198,906 millió forintra emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >