Emelkedőben a finn e-commerce
Finnországban egyre nagyobb teret nyer az e-commerce a koronavírus kitörése óta a Finn Kereskedelmi Szövetség szerint.
A csoport úgy fogalmazott, hogy ettől függetlenül sokmindent kell még tenni a finn e-commerce szektor nemzetközivé tételéért.
2019-ben a finnek kb. 4,5 milliárd euro értékben vásároltak kiskereskedelmi termékekt, ami 12 százalékkal magasabb volt, mint az előző évben.
A szövetség szerint, noha a korábbi jóslatok erre az évre 11 százalékos emelkedést mutattak, a koronavírus miatt ez az arány várhatóan jóval magasabb lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növelte bevételét, működési eredményét az Árukereső cseh anyacége tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: online vásárlásnál mindenki csak megbízható webáruházból rendeljen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jack Ma újra az Alibaba élvonalában – az AI fejlesztése adhat lendületet a cégnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >