Emelkedőben a finn e-commerce
Finnországban egyre nagyobb teret nyer az e-commerce a koronavírus kitörése óta a Finn Kereskedelmi Szövetség szerint.
A csoport úgy fogalmazott, hogy ettől függetlenül sokmindent kell még tenni a finn e-commerce szektor nemzetközivé tételéért.
2019-ben a finnek kb. 4,5 milliárd euro értékben vásároltak kiskereskedelmi termékekt, ami 12 százalékkal magasabb volt, mint az előző évben.
A szövetség szerint, noha a korábbi jóslatok erre az évre 11 százalékos emelkedést mutattak, a koronavírus miatt ez az arány várhatóan jóval magasabb lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >