Emelkedőben a finn e-commerce
Finnországban egyre nagyobb teret nyer az e-commerce a koronavírus kitörése óta a Finn Kereskedelmi Szövetség szerint.
A csoport úgy fogalmazott, hogy ettől függetlenül sokmindent kell még tenni a finn e-commerce szektor nemzetközivé tételéért.
2019-ben a finnek kb. 4,5 milliárd euro értékben vásároltak kiskereskedelmi termékekt, ami 12 százalékkal magasabb volt, mint az előző évben.
A szövetség szerint, noha a korábbi jóslatok erre az évre 11 százalékos emelkedést mutattak, a koronavírus miatt ez az arány várhatóan jóval magasabb lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >