Emelkedőben a finn e-commerce
Finnországban egyre nagyobb teret nyer az e-commerce a koronavírus kitörése óta a Finn Kereskedelmi Szövetség szerint.
A csoport úgy fogalmazott, hogy ettől függetlenül sokmindent kell még tenni a finn e-commerce szektor nemzetközivé tételéért.
2019-ben a finnek kb. 4,5 milliárd euro értékben vásároltak kiskereskedelmi termékekt, ami 12 százalékkal magasabb volt, mint az előző évben.
A szövetség szerint, noha a korábbi jóslatok erre az évre 11 százalékos emelkedést mutattak, a koronavírus miatt ez az arány várhatóan jóval magasabb lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >Magyar e-kereskedelem: ezért szorultak vissza a magyar tulajdonú szereplők
Bekövetkezett az, amire évek óta lehetett számítani: a gyorsan fejlődő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >