Emelkedőben a finn e-commerce
Finnországban egyre nagyobb teret nyer az e-commerce a koronavírus kitörése óta a Finn Kereskedelmi Szövetség szerint.
A csoport úgy fogalmazott, hogy ettől függetlenül sokmindent kell még tenni a finn e-commerce szektor nemzetközivé tételéért.
2019-ben a finnek kb. 4,5 milliárd euro értékben vásároltak kiskereskedelmi termékekt, ami 12 százalékkal magasabb volt, mint az előző évben.
A szövetség szerint, noha a korábbi jóslatok erre az évre 11 százalékos emelkedést mutattak, a koronavírus miatt ez az arány várhatóan jóval magasabb lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Aznapi szállítást vállal az eMAG Budapesten és Pest vármegyében
Az eMAG jelentős logisztikai fejlesztéseket hajtott végre, amelyek révén Budapesten…
Tovább olvasom >Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >