Emeli fulfilment díjait az Amazon Európában
Az Amazon megemelte többcsatornás teljesítési szolgáltatásának költségeit. Az új díjak áprilistól lépnek életbe az európai eladók számára. Az árváltozás elsősorban a csomagméretű és túlméretes kategóriát érinti, míg a borítékméret árszabása többnyire változatlan marad.
Az e-kereskedelmi óriás az emelés okaként az infláció miatt emelkedő működési költségeket említette. Ugyanakkor a vállalat jelezte, hogy így tudják továbbra is a legjobb minőségű fulfilmentszolgáltatást biztosítani a vállalkozások számára.
Március 31-én lép életbe a platformon történő megrendelések logisztikai szolgáltatásának – Fulfilment by Amazon (FBA) – árkiigazítása is. Az eladók díjai átlagosan 6,2%-kal emelkednek – írja az Internet World. Az FBA árazását általában évente egyszer vagy kétszer módosítják – tavaly márciusban mintegy 6%-kal, májusban pedig 4,3%-kal lettek magasabbak az árai.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >