Emeli fulfilment díjait az Amazon Európában
Az Amazon megemelte többcsatornás teljesítési szolgáltatásának költségeit. Az új díjak áprilistól lépnek életbe az európai eladók számára. Az árváltozás elsősorban a csomagméretű és túlméretes kategóriát érinti, míg a borítékméret árszabása többnyire változatlan marad.
Az e-kereskedelmi óriás az emelés okaként az infláció miatt emelkedő működési költségeket említette. Ugyanakkor a vállalat jelezte, hogy így tudják továbbra is a legjobb minőségű fulfilmentszolgáltatást biztosítani a vállalkozások számára.
Március 31-én lép életbe a platformon történő megrendelések logisztikai szolgáltatásának – Fulfilment by Amazon (FBA) – árkiigazítása is. Az eladók díjai átlagosan 6,2%-kal emelkednek – írja az Internet World. Az FBA árazását általában évente egyszer vagy kétszer módosítják – tavaly márciusban mintegy 6%-kal, májusban pedig 4,3%-kal lettek magasabbak az árai.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >