Emeli fulfilment díjait az Amazon Európában
Az Amazon megemelte többcsatornás teljesítési szolgáltatásának költségeit. Az új díjak áprilistól lépnek életbe az európai eladók számára. Az árváltozás elsősorban a csomagméretű és túlméretes kategóriát érinti, míg a borítékméret árszabása többnyire változatlan marad.
Az e-kereskedelmi óriás az emelés okaként az infláció miatt emelkedő működési költségeket említette. Ugyanakkor a vállalat jelezte, hogy így tudják továbbra is a legjobb minőségű fulfilmentszolgáltatást biztosítani a vállalkozások számára.
Március 31-én lép életbe a platformon történő megrendelések logisztikai szolgáltatásának – Fulfilment by Amazon (FBA) – árkiigazítása is. Az eladók díjai átlagosan 6,2%-kal emelkednek – írja az Internet World. Az FBA árazását általában évente egyszer vagy kétszer módosítják – tavaly márciusban mintegy 6%-kal, májusban pedig 4,3%-kal lettek magasabbak az árai.
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >