Emeli a tétet az Aldi U.S. az online térben
A diszkontlánc az e-kereskedelemre szakosodott Spryker Systems-szel együttműködve új, a házhozszállításra és rendelésátvételre is kiterjedő online élelmiszervásárlási élmény kialakításán dolgozik az amerikai piacra. A kereskedelmi vállalat célja a kizárólag információt szolgáltató weboldalt e-kereskedelmi oldallá átalakítani.
Az új digitális kereskedelmi platform tesztelése már folyik az amerikai vásárlók körében, és azt a lánc a tervek szerint szakaszokban vezeti majd be az egész országban. Az Illinois állambeli Bataviában székelő Aldi U.S. jelenleg 38 államban mintegy 2200 üzletet üzemeltet.
A németországi székhelyű Spryker, amelynek amerikai központja Manhattanben található, a felhőalapú (platform-as-a-service) PaaS megoldásán keresztül tranzakciós üzleti modellek megvalósítására specializálódott. A technológiai szolgáltató elmondta, hogy platformját úgy tervezte és alakította ki, hogy az segítse a vállalatok gyors piacra jutását, valamint a széles körű digitális kereskedelmi kínálat bővítését és testreszabását.
Az Aldi U.S. omnichannel jelenlétének építésén eddig az Instacarttal dolgozott együtt. A kiskereskedelmi lánc célja, hogy az Instacart által működtetett Curbside Grocery Pickup szolgáltatását az év végére a jelenlegi valamivel több mint 1200-ról 1500 üzletre terjessze ki.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >