Emeli a tétet az Aldi U.S. az online térben
A diszkontlánc az e-kereskedelemre szakosodott Spryker Systems-szel együttműködve új, a házhozszállításra és rendelésátvételre is kiterjedő online élelmiszervásárlási élmény kialakításán dolgozik az amerikai piacra. A kereskedelmi vállalat célja a kizárólag információt szolgáltató weboldalt e-kereskedelmi oldallá átalakítani.
Az új digitális kereskedelmi platform tesztelése már folyik az amerikai vásárlók körében, és azt a lánc a tervek szerint szakaszokban vezeti majd be az egész országban. Az Illinois állambeli Bataviában székelő Aldi U.S. jelenleg 38 államban mintegy 2200 üzletet üzemeltet.
A németországi székhelyű Spryker, amelynek amerikai központja Manhattanben található, a felhőalapú (platform-as-a-service) PaaS megoldásán keresztül tranzakciós üzleti modellek megvalósítására specializálódott. A technológiai szolgáltató elmondta, hogy platformját úgy tervezte és alakította ki, hogy az segítse a vállalatok gyors piacra jutását, valamint a széles körű digitális kereskedelmi kínálat bővítését és testreszabását.
Az Aldi U.S. omnichannel jelenlétének építésén eddig az Instacarttal dolgozott együtt. A kiskereskedelmi lánc célja, hogy az Instacart által működtetett Curbside Grocery Pickup szolgáltatását az év végére a jelenlegi valamivel több mint 1200-ról 1500 üzletre terjessze ki.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >