Emeli a tétet az Aldi U.S. az online térben
A diszkontlánc az e-kereskedelemre szakosodott Spryker Systems-szel együttműködve új, a házhozszállításra és rendelésátvételre is kiterjedő online élelmiszervásárlási élmény kialakításán dolgozik az amerikai piacra. A kereskedelmi vállalat célja a kizárólag információt szolgáltató weboldalt e-kereskedelmi oldallá átalakítani.
Az új digitális kereskedelmi platform tesztelése már folyik az amerikai vásárlók körében, és azt a lánc a tervek szerint szakaszokban vezeti majd be az egész országban. Az Illinois állambeli Bataviában székelő Aldi U.S. jelenleg 38 államban mintegy 2200 üzletet üzemeltet.
A németországi székhelyű Spryker, amelynek amerikai központja Manhattanben található, a felhőalapú (platform-as-a-service) PaaS megoldásán keresztül tranzakciós üzleti modellek megvalósítására specializálódott. A technológiai szolgáltató elmondta, hogy platformját úgy tervezte és alakította ki, hogy az segítse a vállalatok gyors piacra jutását, valamint a széles körű digitális kereskedelmi kínálat bővítését és testreszabását.
Az Aldi U.S. omnichannel jelenlétének építésén eddig az Instacarttal dolgozott együtt. A kiskereskedelmi lánc célja, hogy az Instacart által működtetett Curbside Grocery Pickup szolgáltatását az év végére a jelenlegi valamivel több mint 1200-ról 1500 üzletre terjessze ki.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Az AI segítségével készít digitális termékleírásokat az Aldi US
Mesterséges intelligenciával (AI) automatizálja a digitális termékleírások készítését az Aldi…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >