Emeli a tétet az Aldi U.S. az online térben
A diszkontlánc az e-kereskedelemre szakosodott Spryker Systems-szel együttműködve új, a házhozszállításra és rendelésátvételre is kiterjedő online élelmiszervásárlási élmény kialakításán dolgozik az amerikai piacra. A kereskedelmi vállalat célja a kizárólag információt szolgáltató weboldalt e-kereskedelmi oldallá átalakítani.
Az új digitális kereskedelmi platform tesztelése már folyik az amerikai vásárlók körében, és azt a lánc a tervek szerint szakaszokban vezeti majd be az egész országban. Az Illinois állambeli Bataviában székelő Aldi U.S. jelenleg 38 államban mintegy 2200 üzletet üzemeltet.
A németországi székhelyű Spryker, amelynek amerikai központja Manhattanben található, a felhőalapú (platform-as-a-service) PaaS megoldásán keresztül tranzakciós üzleti modellek megvalósítására specializálódott. A technológiai szolgáltató elmondta, hogy platformját úgy tervezte és alakította ki, hogy az segítse a vállalatok gyors piacra jutását, valamint a széles körű digitális kereskedelmi kínálat bővítését és testreszabását.
Az Aldi U.S. omnichannel jelenlétének építésén eddig az Instacarttal dolgozott együtt. A kiskereskedelmi lánc célja, hogy az Instacart által működtetett Curbside Grocery Pickup szolgáltatását az év végére a jelenlegi valamivel több mint 1200-ról 1500 üzletre terjessze ki.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >