Emberméretű felvilágosító akció
Az AIDS világnapján, 2008. december 1-jén egy emberméretű óvszer járta Budapest utcáit, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV-vírus veszélyeire. A Durex – a világ vezető óvszermárkája – arra kívánta felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap és óvszer osztogatásával emlékeztették az embereket a védekezés fontosságára.
A meghökkentő akció azért is volt különösen fontos, mert 2008 novemberében publikálták a Durex Network online kutatásának eredményét. A megkérdezett 1500, 15–22 év közötti válaszadóknak csupán 52 százaléka ismerte a leggyakoribb, szexuális úton terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >