Emberméretű felvilágosító akció
Az AIDS világnapján, 2008. december 1-jén egy emberméretű óvszer járta Budapest utcáit, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV-vírus veszélyeire. A Durex – a világ vezető óvszermárkája – arra kívánta felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap és óvszer osztogatásával emlékeztették az embereket a védekezés fontosságára.
A meghökkentő akció azért is volt különösen fontos, mert 2008 novemberében publikálták a Durex Network online kutatásának eredményét. A megkérdezett 1500, 15–22 év közötti válaszadóknak csupán 52 százaléka ismerte a leggyakoribb, szexuális úton terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elindult a hazai dinnyeszezon
Elindult a hazai dinnyeszezon, az elmúlt néhány évvel ellentétben jó…
Tovább olvasom >Borús nyárkezdetet jelez Németországnak a DIW konjunktúra-barométere
Nem kecsegteti derűs kilátásokkal a német gazdaságot a második negyedévre…
Tovább olvasom >Júniusban újabb inflációs rekord alakult ki az euróövezetben
Az euróövezet éves inflációs rátája júniusban új rekordra, 8,6 százalékra…
Tovább olvasom >