Emberméretű felvilágosító akció
Az AIDS világnapján, 2008. december 1-jén egy emberméretű óvszer járta Budapest utcáit, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV-vírus veszélyeire. A Durex – a világ vezető óvszermárkája – arra kívánta felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap és óvszer osztogatásával emlékeztették az embereket a védekezés fontosságára.
A meghökkentő akció azért is volt különösen fontos, mert 2008 novemberében publikálták a Durex Network online kutatásának eredményét. A megkérdezett 1500, 15–22 év közötti válaszadóknak csupán 52 százaléka ismerte a leggyakoribb, szexuális úton terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éves alapon 1,8 százalékkal csökkent év elején a kiskereskedelmi forgalom
Az előző hónaphoz viszonyítva januárban 0,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Londoni elemzők: a vártnál erősebb idei magyar növekedést valószínűsít a tavaly év végi javított GDP-teljesítmény
Londoni makrogazdasági elemzők szerint a magyar hazai össztermék (GDP) felfelé…
Tovább olvasom >KAVOSZ: meghosszabbították a Széchenyi Kártya Program kríziskonstrukcióit
A Széchenyi Kártya Program kríziskonstrukciói 2021. december 31-ig már biztosan…
Tovább olvasom >