Emberméretű felvilágosító akció
Az AIDS világnapján, 2008. december 1-jén egy emberméretű óvszer járta Budapest utcáit, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV-vírus veszélyeire. A Durex – a világ vezető óvszermárkája – arra kívánta felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap és óvszer osztogatásával emlékeztették az embereket a védekezés fontosságára.
A meghökkentő akció azért is volt különösen fontos, mert 2008 novemberében publikálták a Durex Network online kutatásának eredményét. A megkérdezett 1500, 15–22 év közötti válaszadóknak csupán 52 százaléka ismerte a leggyakoribb, szexuális úton terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Két évtizede tagja Magyarország az Európai Uniónak: mit jelent ez a gazdaság szempontjából?
Idén húsz éve csatlakozott Magyarország az Európai Unióhoz. Az évforduló…
Tovább olvasom >Az inflációs nyomás továbbra is velünk marad
Az inflációs nyomás továbbra sem ereszti a cégeket. Habár az…
Tovább olvasom >Optimisták a magyar cégek a klímacélokkal kapcsolatban
A hazai cégek optimisták a klímavállalásokat illetően, de a szervezeten…
Tovább olvasom >