Emberméretű felvilágosító akció
Az AIDS világnapján, 2008. december 1-jén egy emberméretű óvszer járta Budapest utcáit, hogy felhívja az emberek figyelmét a HIV-vírus veszélyeire. A Durex – a világ vezető óvszermárkája – arra kívánta felhívni a figyelmet, hogy az óvszer használatával megelőzhető a veszélyes kór. Szórólap és óvszer osztogatásával emlékeztették az embereket a védekezés fontosságára.
A meghökkentő akció azért is volt különösen fontos, mert 2008 novemberében publikálták a Durex Network online kutatásának eredményét. A megkérdezett 1500, 15–22 év közötti válaszadóknak csupán 52 százaléka ismerte a leggyakoribb, szexuális úton terjedő betegségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >