eMarketer: 2019 végére minden második amerikai háztartás Amazon Prime-tag lesz
Az eMarketer legfrissebb prognózisa szerint 2019 végére az amerikai háztartások 51,3%-a, azaz 63,9 millió háztartás rendelkezik majd Amazon Prime-tagsággal. Arányuk 2018-ban még 47,4 százalék volt. Ráadásul a növekedés ütemének csökkenése az elkövetkező néhány évben nem várható.
A platform ajánlatai által bevonzott alacsonyabb jövedelmű háztartások és fogyasztók egyre fokozódó részvétele további lendületet ad az Amazon Prime gyors növekedésének az USA-ban.
Az eMarketer az ingyenes és gyors kiszállításon túl említést tesz más hozzáadott értéket jelentő szolgáltatásokról is, így az Amazon Householdról. Ez az ajánlat lehetőséget ad a tagoknak, hogy a Prime nyújtotta előnyöket másokkal is megosszák, továbbá célzott kedvezményeket kínál alapvető háztartási cikkekre, és szülői médiafelügyelet is elérhető benne.
Kapcsolódó cikkeink
Fizetős tagsági programot indított a Target
A Minneapolis-központú Target új tagsági programja, a Target Circle 360…
Tovább olvasom >Elkezdődött az előszezon a Walmartnál októberben
Beállt a Walmart azon kereskedelmi vállalatok sorába, akik előkarácsonyi akciókkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >