eMarketer: 2019 végére minden második amerikai háztartás Amazon Prime-tag lesz
Az eMarketer legfrissebb prognózisa szerint 2019 végére az amerikai háztartások 51,3%-a, azaz 63,9 millió háztartás rendelkezik majd Amazon Prime-tagsággal. Arányuk 2018-ban még 47,4 százalék volt. Ráadásul a növekedés ütemének csökkenése az elkövetkező néhány évben nem várható.
A platform ajánlatai által bevonzott alacsonyabb jövedelmű háztartások és fogyasztók egyre fokozódó részvétele további lendületet ad az Amazon Prime gyors növekedésének az USA-ban.
Az eMarketer az ingyenes és gyors kiszállításon túl említést tesz más hozzáadott értéket jelentő szolgáltatásokról is, így az Amazon Householdról. Ez az ajánlat lehetőséget ad a tagoknak, hogy a Prime nyújtotta előnyöket másokkal is megosszák, továbbá célzott kedvezményeket kínál alapvető háztartási cikkekre, és szülői médiafelügyelet is elérhető benne.
Kapcsolódó cikkeink
Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint…
Tovább olvasom >Ingyenesen szállít házhoz a Just Eat Takeaway az Amazon Prime tagoknak Európában is
Kiterjeszti Amazonnal való együttműködését a Just Eat Takeaway Európára is.…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >