eMAG: több mint 1,7 milliárd forint értékű vásárlás a fekete pénteken
Az eMAG online webáruház honlapján egy átlagos nap forgalmának százszorosáért, több mint 1,7 milliárd forintért vásároltak a vevők a november végi fekete pénteken – derül ki a cég közleményéből.
Az eMAG először rendezte meg Magyarországon a fekete pénteket, amely során több mint 1,2 millió látogató kereste fel az oldalt és összesen 95 ezer terméket vásároltak meg.
A vásárlók 550 millió forintot spóroltak a leárazásokon. Az esemény kezdetekor több mint 60 ezer látogató volt jelen egyidejűleg az oldalon.
Az eMAG hivatalos közleményéből kiderül, hogy az akció napján 350 ezer látogatást jegyeztek valamilyen mobileszközről, és a vásárlások 11 százaléka érkezett mobil platformról.
A legnépszerűbb árucikkek voltak a játékok és babafelszerelések, amelyekből 15 ezer darab talált gazdára, valamint a mobiltelefonok és tabletek, amelyekből 12 ezer darabot adtak el. A legkeresettebb termékek között voltak még a háztartási kisgépek, amelyekből 12 ezer darabot adtak el, illetve a könyvek amelyekből 8500 darabot értékesítettek.
Az akcióban az eMAG 40 online kereskedő partnere is részt vett, a cég online piacterén, az eMAG Marketplacen, 25 ezer terméket értékesítettek aznap.
Az eMAG online kereskedelmi vállalatot 13 éve hozták létre, három országban, Bulgáriában, Romániában és 2013. októbere óta Magyarországon működik.
A fekete péntek az Egyesült Államokban a hálaadást követő péntek, amely egyben a karácsonyi bevásárlási szezon nagy leárazásokkal induló kezdetét is jelenti. A legkeresettebb cikkek ilyenkor a játékok és elektronikai cikkek, ezért leginkább ezeket is akciózzák. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >