Elvárások: kreativitás és modernizálás
Közel 15 év multinacionális cégnél szerzett értékesítési tapasztalat után lett a Sole-MiZo Zrt. kereskedelmi igazgatója Földesi György. A 45 milliárd forintot meghaladó belföldi forgalmú tejipari cég nem csak óriási mérete miatt kihívás, mondja Földesi György:
– Sok tekintetben átalakítást igénylő szervezet, amelyhez nem elég csupán „arctalan” végrehajtóként működni, hanem valódi kreativitást igényel. Számomra külön kihívást jelent a frissáru-piac megismerése, egy nagy magyar cégcsoport részeként.
A kereskedelmi igazgató konkrét feladatai a piac és a cég feltérképezése után az értékesítési szervezet átvilágítása és szükséges alakítása, integrálása a cég modernizálódó struktúrájába.
– Tudtam, hová, milyen helyzetbe érkezem, így nem értek nagy meglepetések. Bár talán egy tekintetben mégis. Üzemlátogatásaim során magam is meglepődtem: még cégünk sok munkatársában sem tudatosult eddig, milyen magas minőségi követelményeknek megfelelve állítunk elő tejtermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >