Elvárások: kreativitás és modernizálás
Közel 15 év multinacionális cégnél szerzett értékesítési tapasztalat után lett a Sole-MiZo Zrt. kereskedelmi igazgatója Földesi György. A 45 milliárd forintot meghaladó belföldi forgalmú tejipari cég nem csak óriási mérete miatt kihívás, mondja Földesi György:
– Sok tekintetben átalakítást igénylő szervezet, amelyhez nem elég csupán „arctalan” végrehajtóként működni, hanem valódi kreativitást igényel. Számomra külön kihívást jelent a frissáru-piac megismerése, egy nagy magyar cégcsoport részeként.
A kereskedelmi igazgató konkrét feladatai a piac és a cég feltérképezése után az értékesítési szervezet átvilágítása és szükséges alakítása, integrálása a cég modernizálódó struktúrájába.
– Tudtam, hová, milyen helyzetbe érkezem, így nem értek nagy meglepetések. Bár talán egy tekintetben mégis. Üzemlátogatásaim során magam is meglepődtem: még cégünk sok munkatársában sem tudatosult eddig, milyen magas minőségi követelményeknek megfelelve állítunk elő tejtermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >