Elvárások: kreativitás és modernizálás
Közel 15 év multinacionális cégnél szerzett értékesítési tapasztalat után lett a Sole-MiZo Zrt. kereskedelmi igazgatója Földesi György. A 45 milliárd forintot meghaladó belföldi forgalmú tejipari cég nem csak óriási mérete miatt kihívás, mondja Földesi György:
– Sok tekintetben átalakítást igénylő szervezet, amelyhez nem elég csupán „arctalan” végrehajtóként működni, hanem valódi kreativitást igényel. Számomra külön kihívást jelent a frissáru-piac megismerése, egy nagy magyar cégcsoport részeként.
A kereskedelmi igazgató konkrét feladatai a piac és a cég feltérképezése után az értékesítési szervezet átvilágítása és szükséges alakítása, integrálása a cég modernizálódó struktúrájába.
– Tudtam, hová, milyen helyzetbe érkezem, így nem értek nagy meglepetések. Bár talán egy tekintetben mégis. Üzemlátogatásaim során magam is meglepődtem: még cégünk sok munkatársában sem tudatosult eddig, milyen magas minőségi követelményeknek megfelelve állítunk elő tejtermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >