Elvárások: kreativitás és modernizálás
Közel 15 év multinacionális cégnél szerzett értékesítési tapasztalat után lett a Sole-MiZo Zrt. kereskedelmi igazgatója Földesi György. A 45 milliárd forintot meghaladó belföldi forgalmú tejipari cég nem csak óriási mérete miatt kihívás, mondja Földesi György:
– Sok tekintetben átalakítást igénylő szervezet, amelyhez nem elég csupán „arctalan” végrehajtóként működni, hanem valódi kreativitást igényel. Számomra külön kihívást jelent a frissáru-piac megismerése, egy nagy magyar cégcsoport részeként.
A kereskedelmi igazgató konkrét feladatai a piac és a cég feltérképezése után az értékesítési szervezet átvilágítása és szükséges alakítása, integrálása a cég modernizálódó struktúrájába.
– Tudtam, hová, milyen helyzetbe érkezem, így nem értek nagy meglepetések. Bár talán egy tekintetben mégis. Üzemlátogatásaim során magam is meglepődtem: még cégünk sok munkatársában sem tudatosult eddig, milyen magas minőségi követelményeknek megfelelve állítunk elő tejtermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >