Eltünteti a vendégszobákból a pipereholmikat a szállodalánc
Kivezeti a vendégek kényelméért a szobákban kihelyezett, aprócska kiszerelésű pipereholmikat (tusfürdőket, szappanokat stb.) az InterContinental Hotels Group (IHG) szállodalánc a hozzá tartozó egységekben, írja a BBC nyomán az origo.
A brit hátterű vállalat birtokolja a Holiday Inn és a Crowne Plaza márkanév alatt futó hotelláncok egységeit, amelyeknek összesen 843 ezer szobájából 2021-ig, fokozatosan eltűnnek a vendégeknek kihelyezett pipereholmik, kis kiszerelésű tisztálkodószerek.
Sőt, a cég olyan komolyan gondolja a fenntarthatóság jegyében meghozott döntését, hogy a szobák nagyjából harmadát már most sem tölti fel ilyen termékekkel az új vendégeknek.
Ezzel az IHG az első olyan globális szállodapiaci vállalat, mely meglépi a környezetet – műanyag csomagolásuk okán – jelentősen terhelő apró cikkek kivezetését.
Az IHG azt is bejelentette, a következő lépés az lesz, hogy megoldást találjanak a műanyag evőeszközök lecserélésére a reggeliztetésnél.
A vállalat azt is közölte, vizsgálják, hogyan tudnák csökkenteni a vendégszobákra számított karbonlábnyomukat.
Célkitűzésük szerint, minden, vendég által elfoglalt szoba karbonlábnyomát 6 százalékkal mérséklik a következő évben.
Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel foglalkozó szervezetek üdvözölték a bejelentést, egy elemző pedig kiemelte, hogy az IHG-nake ezek a vállalásai proaktívak, és példaként szolgálhatnak mások számára arra, hogy valóban lehet az eddigi megszokottakat másképp csinálni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >Legyen a fenntarthatóság könnyen elérhető bónusz
A vásárlók belefáradtak a fenntarthatóságra való törekvésbe – véli Lenneke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Uborkabéka – A nap videója
Nem mindenkinek ajánlanánk, de attól még kreatív asztali „dísznek” tartjuk.
Tovább olvasom >Hipermarket-körutazás – A nap videója
A vásárlóbarát gondolkodás epikus példája egy stockholmi szupermarketben. Suzanne a…
Tovább olvasom >