Eltünteti a vendégszobákból a pipereholmikat a szállodalánc
Kivezeti a vendégek kényelméért a szobákban kihelyezett, aprócska kiszerelésű pipereholmikat (tusfürdőket, szappanokat stb.) az InterContinental Hotels Group (IHG) szállodalánc a hozzá tartozó egységekben, írja a BBC nyomán az origo.
A brit hátterű vállalat birtokolja a Holiday Inn és a Crowne Plaza márkanév alatt futó hotelláncok egységeit, amelyeknek összesen 843 ezer szobájából 2021-ig, fokozatosan eltűnnek a vendégeknek kihelyezett pipereholmik, kis kiszerelésű tisztálkodószerek.
Sőt, a cég olyan komolyan gondolja a fenntarthatóság jegyében meghozott döntését, hogy a szobák nagyjából harmadát már most sem tölti fel ilyen termékekkel az új vendégeknek.
Ezzel az IHG az első olyan globális szállodapiaci vállalat, mely meglépi a környezetet – műanyag csomagolásuk okán – jelentősen terhelő apró cikkek kivezetését.
Az IHG azt is bejelentette, a következő lépés az lesz, hogy megoldást találjanak a műanyag evőeszközök lecserélésére a reggeliztetésnél.
A vállalat azt is közölte, vizsgálják, hogyan tudnák csökkenteni a vendégszobákra számított karbonlábnyomukat.
Célkitűzésük szerint, minden, vendég által elfoglalt szoba karbonlábnyomát 6 százalékkal mérséklik a következő évben.
Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel foglalkozó szervezetek üdvözölték a bejelentést, egy elemző pedig kiemelte, hogy az IHG-nake ezek a vállalásai proaktívak, és példaként szolgálhatnak mások számára arra, hogy valóban lehet az eddigi megszokottakat másképp csinálni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >Bodrogi Gyulával és Süsüvel is találkozhatnak a családok a Varázsligetben
A Szent István Nap rendezvénysorozata idén is színes programkavalkáddal várja…
Tovább olvasom >