Eltünteti a vendégszobákból a pipereholmikat a szállodalánc
Kivezeti a vendégek kényelméért a szobákban kihelyezett, aprócska kiszerelésű pipereholmikat (tusfürdőket, szappanokat stb.) az InterContinental Hotels Group (IHG) szállodalánc a hozzá tartozó egységekben, írja a BBC nyomán az origo.
A brit hátterű vállalat birtokolja a Holiday Inn és a Crowne Plaza márkanév alatt futó hotelláncok egységeit, amelyeknek összesen 843 ezer szobájából 2021-ig, fokozatosan eltűnnek a vendégeknek kihelyezett pipereholmik, kis kiszerelésű tisztálkodószerek.
Sőt, a cég olyan komolyan gondolja a fenntarthatóság jegyében meghozott döntését, hogy a szobák nagyjából harmadát már most sem tölti fel ilyen termékekkel az új vendégeknek.
Ezzel az IHG az első olyan globális szállodapiaci vállalat, mely meglépi a környezetet – műanyag csomagolásuk okán – jelentősen terhelő apró cikkek kivezetését.
Az IHG azt is bejelentette, a következő lépés az lesz, hogy megoldást találjanak a műanyag evőeszközök lecserélésére a reggeliztetésnél.
A vállalat azt is közölte, vizsgálják, hogyan tudnák csökkenteni a vendégszobákra számított karbonlábnyomukat.
Célkitűzésük szerint, minden, vendég által elfoglalt szoba karbonlábnyomát 6 százalékkal mérséklik a következő évben.
Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel foglalkozó szervezetek üdvözölték a bejelentést, egy elemző pedig kiemelte, hogy az IHG-nake ezek a vállalásai proaktívak, és példaként szolgálhatnak mások számára arra, hogy valóban lehet az eddigi megszokottakat másképp csinálni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >