Eltünteti a vendégszobákból a pipereholmikat a szállodalánc
Kivezeti a vendégek kényelméért a szobákban kihelyezett, aprócska kiszerelésű pipereholmikat (tusfürdőket, szappanokat stb.) az InterContinental Hotels Group (IHG) szállodalánc a hozzá tartozó egységekben, írja a BBC nyomán az origo.
A brit hátterű vállalat birtokolja a Holiday Inn és a Crowne Plaza márkanév alatt futó hotelláncok egységeit, amelyeknek összesen 843 ezer szobájából 2021-ig, fokozatosan eltűnnek a vendégeknek kihelyezett pipereholmik, kis kiszerelésű tisztálkodószerek.
Sőt, a cég olyan komolyan gondolja a fenntarthatóság jegyében meghozott döntését, hogy a szobák nagyjából harmadát már most sem tölti fel ilyen termékekkel az új vendégeknek.
Ezzel az IHG az első olyan globális szállodapiaci vállalat, mely meglépi a környezetet – műanyag csomagolásuk okán – jelentősen terhelő apró cikkek kivezetését.
Az IHG azt is bejelentette, a következő lépés az lesz, hogy megoldást találjanak a műanyag evőeszközök lecserélésére a reggeliztetésnél.
A vállalat azt is közölte, vizsgálják, hogyan tudnák csökkenteni a vendégszobákra számított karbonlábnyomukat.
Célkitűzésük szerint, minden, vendég által elfoglalt szoba karbonlábnyomát 6 százalékkal mérséklik a következő évben.
Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel foglalkozó szervezetek üdvözölték a bejelentést, egy elemző pedig kiemelte, hogy az IHG-nake ezek a vállalásai proaktívak, és példaként szolgálhatnak mások számára arra, hogy valóban lehet az eddigi megszokottakat másképp csinálni. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >