Elstartolt a 13. Magyar Kincsek
Ügyfélrendezvények – egészen másképp
Szerencs és környékére, az afrodiziákumok birodalmába vezetett a Magyar Termék Nonprofit Kft. tizenharmadik Magyar Kincsek programja. A 2017 nyarán elindított eseménysorozat népszerűségét jól mutatja, hogy 30 védjegyhasználó cég képviseletében 40 fő vett részt rajta. Ezúttal egy üzletlánc képviselője is csatlakozott hozzájuk.
„A Magyar Termék több mint védjegy – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője. – Védjegyhasználóinknak kapcsolati hálót és együttműködő közösséget is jelent. Szép és előremutató példa erre a Magyar Kincsek programsorozatunk. Ezek az alkalmak tulajdonképpen speciális ügyfélrendezvények, amelyek kötetlen találkozási lehetőségeket kínálnak. Ezek során felfedezhetjük Magyarország rejtett természeti, kulturális, kulináris értékeit, vagy éppen a népszerű nevezetességeket láthatjuk egészen más nézetből. A közösen átélt élmények pedig hozzájárulnak a kapcsolatok elmélyítéséhez. Egyre több az olyan megvalósult üzleti ötletek száma, amelyek az itt folytatott beszélgetések eredményeként születtek. A legutóbbi túrán velünk tartó Szabó Károly Carlo, a Kaméleon Reklám Kft. ügyvezető igazgatója ezt úgy fogalmazta meg: »Jó név a Magyar Kincsek, de nemcsak hazánk szépségei okán, hanem a csapat, a tagok, a Magyar Termék védjegyhasználók közössége miatt is. A szakmai és baráti beszélgetések szétválaszthatatlanok.«”
A Magyar Kincsek keresése 2023-ban is folytatódik. A Magyar Termék Nonprofit Kft. célja, hogy tovább erősítse és ösztönözze a Magyar Termék közösséget. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12.-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >