Elstartolt a 13. Magyar Kincsek
Ügyfélrendezvények – egészen másképp
Szerencs és környékére, az afrodiziákumok birodalmába vezetett a Magyar Termék Nonprofit Kft. tizenharmadik Magyar Kincsek programja. A 2017 nyarán elindított eseménysorozat népszerűségét jól mutatja, hogy 30 védjegyhasználó cég képviseletében 40 fő vett részt rajta. Ezúttal egy üzletlánc képviselője is csatlakozott hozzájuk.
„A Magyar Termék több mint védjegy – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője. – Védjegyhasználóinknak kapcsolati hálót és együttműködő közösséget is jelent. Szép és előremutató példa erre a Magyar Kincsek programsorozatunk. Ezek az alkalmak tulajdonképpen speciális ügyfélrendezvények, amelyek kötetlen találkozási lehetőségeket kínálnak. Ezek során felfedezhetjük Magyarország rejtett természeti, kulturális, kulináris értékeit, vagy éppen a népszerű nevezetességeket láthatjuk egészen más nézetből. A közösen átélt élmények pedig hozzájárulnak a kapcsolatok elmélyítéséhez. Egyre több az olyan megvalósult üzleti ötletek száma, amelyek az itt folytatott beszélgetések eredményeként születtek. A legutóbbi túrán velünk tartó Szabó Károly Carlo, a Kaméleon Reklám Kft. ügyvezető igazgatója ezt úgy fogalmazta meg: »Jó név a Magyar Kincsek, de nemcsak hazánk szépségei okán, hanem a csapat, a tagok, a Magyar Termék védjegyhasználók közössége miatt is. A szakmai és baráti beszélgetések szétválaszthatatlanok.«”
A Magyar Kincsek keresése 2023-ban is folytatódik. A Magyar Termék Nonprofit Kft. célja, hogy tovább erősítse és ösztönözze a Magyar Termék közösséget. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12.-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Konzervmárkák nem konzervatív palettákkal
A felfokozódott nemzetközi helyzet ismét a tartósabban – és, tehetjük…
Tovább olvasom >Hazai beszállítók biztosítják a Penny mintegy 2500 árucikkének kétharmadát
A Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján idén…
Tovább olvasom >A Sole-Mizo több terméke is márkaikon
„Márkánk méltán híres iparági újító szerepéről – mondta el Harcsa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Magyar Bankholding: Idén megindulhat a gazdasági teljesítmény növekedése
2023 végére egy számjegyű lehet az infláció, az éves átlag…
Tovább olvasom >Mindenkinek fix alapbéremelést és jelentős juttatásnövelést ad az Auchan
Januártól minden munkatársának alapbérét bruttó 32 000 forinttal emeli az Auchan.…
Tovább olvasom >