Elstartolt a 13. Magyar Kincsek
Ügyfélrendezvények – egészen másképp
Szerencs és környékére, az afrodiziákumok birodalmába vezetett a Magyar Termék Nonprofit Kft. tizenharmadik Magyar Kincsek programja. A 2017 nyarán elindított eseménysorozat népszerűségét jól mutatja, hogy 30 védjegyhasználó cég képviseletében 40 fő vett részt rajta. Ezúttal egy üzletlánc képviselője is csatlakozott hozzájuk.
„A Magyar Termék több mint védjegy – hangsúlyozta Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője. – Védjegyhasználóinknak kapcsolati hálót és együttműködő közösséget is jelent. Szép és előremutató példa erre a Magyar Kincsek programsorozatunk. Ezek az alkalmak tulajdonképpen speciális ügyfélrendezvények, amelyek kötetlen találkozási lehetőségeket kínálnak. Ezek során felfedezhetjük Magyarország rejtett természeti, kulturális, kulináris értékeit, vagy éppen a népszerű nevezetességeket láthatjuk egészen más nézetből. A közösen átélt élmények pedig hozzájárulnak a kapcsolatok elmélyítéséhez. Egyre több az olyan megvalósult üzleti ötletek száma, amelyek az itt folytatott beszélgetések eredményeként születtek. A legutóbbi túrán velünk tartó Szabó Károly Carlo, a Kaméleon Reklám Kft. ügyvezető igazgatója ezt úgy fogalmazta meg: »Jó név a Magyar Kincsek, de nemcsak hazánk szépségei okán, hanem a csapat, a tagok, a Magyar Termék védjegyhasználók közössége miatt is. A szakmai és baráti beszélgetések szétválaszthatatlanok.«”
A Magyar Kincsek keresése 2023-ban is folytatódik. A Magyar Termék Nonprofit Kft. célja, hogy tovább erősítse és ösztönözze a Magyar Termék közösséget. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12.-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Joy bácsi, a kínai vendéglátós, aki száz étteremmel formálta át Magyarország gasztrotérképét
Cao Cseng Jin, vagy ahogy Szegeden és országszerte sokan ismerik,…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >