Vega csokival áll elő a Mars
A Mars a brit piacon bevezeti legnépszerűbb táblás csokoládéjának, a Galaxynak a vegán változatát – olvasható az origo-n. Az amerikai cég az első nagy édességgyártó, amely a hagyományos tejcsokoládék mellett immár növényi alapanyagokból készült termékalternatívát is kínál a vásárlóknak.
Az újdonság három ízváltozatban kerül az üzletekbe: narancs, karamell és tengeri só, valamint karamellizált mogyoró.
Egyelőre azonban meglehetősen drága lesz, hiszen a 100 grammos kiszerelésért 3 fontot kell fizetni, vagyis kétszer annyit, mint a Galaxy hagyományos változatáért – húzza alá a Guardian írása.
A Mars, amely Nagy-Britanniában a második legnagyobb édességgyártónak számít, több mint fél évet fordított az újdonság kifejlesztésére, amelynek során olyan vegán táblás csokoládét alkottak meg, amelynél mogyorókrémet és rizsszirupot használnak alapanyagként a tej helyett.
A Galaxy íze, minősége és textúrája a több mint hatvan évvel történt bemutatkozása óta gyakorlatilag változatlan maradt.
A Mars a vegán változat kifejlesztésekor arra törekedett, hogy ezt az ízvilágot és minőséget vigye tovább kompromisszumok nélkül.
Az Egyesült Királyságban a vegán édességek forgalma az elmúlt időszakban folyamatosan növekedett, és éves szinten ma már eléri a 10 millió fontot. Ez az összeg azonban eltörpül a 4 milliárd fontra értékelt teljes édességpiacon belül. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja Valeo Foods az I.D.C. Holding édesipari céget
Megállapodott a Valeo Foods Group a Közép- és Kelet-Európában ostyákat,…
Tovább olvasom >Édességipar: veszített vonzerejéből Németország mint üzleti helyszín
A Német Édességipari Szövetség (BDSI) arra figyelmeztet, hogy a költségterhek…
Tovább olvasom >ISM 2024: több kiállító, nagyobb változatosság
A világ vezető édesipari és snack kiállítása, az ISM 2024…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >