Élre tör a Lidl?
A német diszkontlánc gyors alkalmazkodási készségének hála számos piacon meg tudta vetni a lábát.
A Lidl 9875 egységet üzemeltet Európa-szerte – áll a theguardian oldalán. A Planet Retail becslése szerint a diszkont láncot és a Kauflandot birtokló Schwarz csoport legkésőbb 2018-ra megelőzi fő vetélytársait, a Carrefourt, a Tescót és az Aldit az öreg kontinensen. Ugyanezen prognózis szerint a konglomerátum éves forgalma ekkorra már a 80 milliárd eurót is meghaladja majd.
A vállalatbirodalom mögött álló Dieter Schwarz 2013-ban a világ 24. leggazdagabb embere volt, magánvagyonát 19,6 milliárd euróra becsülték. Schwarz legendásan titokzatos, mindössze 2 róla készült fénykép ismert, ráadásul az egyik fekete-fehér.
A hírportál értesülései szerint Schwarz egyszer azért nem vette át egy Baden-Würtenberg tartomány által meghirdetett vállalkozói díjat, hogy nehogy fotográfia készüljön róla. A milliárdos 1977-ben, apja halálakor vette át a Schwarz & Lidl diszkontüzlet irányítását, a nevet pedig megvásárolta a nem sokkal később visszavonuló társtulajdonostól, Ludwig Lidltől. (marketinginfo.hu, realista.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >