Élre tör a Lidl?
A német diszkontlánc gyors alkalmazkodási készségének hála számos piacon meg tudta vetni a lábát.
A Lidl 9875 egységet üzemeltet Európa-szerte – áll a theguardian oldalán. A Planet Retail becslése szerint a diszkont láncot és a Kauflandot birtokló Schwarz csoport legkésőbb 2018-ra megelőzi fő vetélytársait, a Carrefourt, a Tescót és az Aldit az öreg kontinensen. Ugyanezen prognózis szerint a konglomerátum éves forgalma ekkorra már a 80 milliárd eurót is meghaladja majd.
A vállalatbirodalom mögött álló Dieter Schwarz 2013-ban a világ 24. leggazdagabb embere volt, magánvagyonát 19,6 milliárd euróra becsülték. Schwarz legendásan titokzatos, mindössze 2 róla készült fénykép ismert, ráadásul az egyik fekete-fehér.
A hírportál értesülései szerint Schwarz egyszer azért nem vette át egy Baden-Würtenberg tartomány által meghirdetett vállalkozói díjat, hogy nehogy fotográfia készüljön róla. A milliárdos 1977-ben, apja halálakor vette át a Schwarz & Lidl diszkontüzlet irányítását, a nevet pedig megvásárolta a nem sokkal később visszavonuló társtulajdonostól, Ludwig Lidltől. (marketinginfo.hu, realista.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >