Előz a Metro
A német nagykereskedelmi lánc 2008-ban megelőzte a Tescót, így az eladások alapján a világ harmadik legnagyobb kereskedője lett a Walmart és a Carrefour mögött.
A Metro 99 milliárd dollárt értékben adott el árut, a Tesco ugyanebben az időszakban 96 milliárd dolláros értékesítést bonyolított le – idézi a Deloitte and Touche tanulmányát az AFP. Az elemző cég szerint a Metro nyeresége elsősorban az euró dollárhoz viszonyított erősödésének köszönhető.
A maga 401 milliárd dollárjával az amerikai Walmart messze vezeti a kereskedők globális ranglistáját, a második helyezést a francia Carrefour érte el.
Összességében a 250 vizsgált kereskedelmi lánc profitja átlagosan 3,7 százalékról 2,4 százalékra csökkent a gazdasági válság hatására – közli az AFP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >