Előz a Metro
A német nagykereskedelmi lánc 2008-ban megelőzte a Tescót, így az eladások alapján a világ harmadik legnagyobb kereskedője lett a Walmart és a Carrefour mögött.
A Metro 99 milliárd dollárt értékben adott el árut, a Tesco ugyanebben az időszakban 96 milliárd dolláros értékesítést bonyolított le – idézi a Deloitte and Touche tanulmányát az AFP. Az elemző cég szerint a Metro nyeresége elsősorban az euró dollárhoz viszonyított erősödésének köszönhető.
A maga 401 milliárd dollárjával az amerikai Walmart messze vezeti a kereskedők globális ranglistáját, a második helyezést a francia Carrefour érte el.
Összességében a 250 vizsgált kereskedelmi lánc profitja átlagosan 3,7 százalékról 2,4 százalékra csökkent a gazdasági válság hatására – közli az AFP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >