Előz a Metro
A német nagykereskedelmi lánc 2008-ban megelőzte a Tescót, így az eladások alapján a világ harmadik legnagyobb kereskedője lett a Walmart és a Carrefour mögött.
A Metro 99 milliárd dollárt értékben adott el árut, a Tesco ugyanebben az időszakban 96 milliárd dolláros értékesítést bonyolított le – idézi a Deloitte and Touche tanulmányát az AFP. Az elemző cég szerint a Metro nyeresége elsősorban az euró dollárhoz viszonyított erősödésének köszönhető.
A maga 401 milliárd dollárjával az amerikai Walmart messze vezeti a kereskedők globális ranglistáját, a második helyezést a francia Carrefour érte el.
Összességében a 250 vizsgált kereskedelmi lánc profitja átlagosan 3,7 százalékról 2,4 százalékra csökkent a gazdasági válság hatására – közli az AFP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >