Előz a Metro
A német nagykereskedelmi lánc 2008-ban megelőzte a Tescót, így az eladások alapján a világ harmadik legnagyobb kereskedője lett a Walmart és a Carrefour mögött.
A Metro 99 milliárd dollárt értékben adott el árut, a Tesco ugyanebben az időszakban 96 milliárd dolláros értékesítést bonyolított le – idézi a Deloitte and Touche tanulmányát az AFP. Az elemző cég szerint a Metro nyeresége elsősorban az euró dollárhoz viszonyított erősödésének köszönhető.
A maga 401 milliárd dollárjával az amerikai Walmart messze vezeti a kereskedők globális ranglistáját, a második helyezést a francia Carrefour érte el.
Összességében a 250 vizsgált kereskedelmi lánc profitja átlagosan 3,7 százalékról 2,4 százalékra csökkent a gazdasági válság hatására – közli az AFP nyomán a Világgazdaság Online.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
