Előz a Metro
A német nagykereskedelmi lánc 2008-ban megelőzte a Tescót, így az eladások alapján a világ harmadik legnagyobb kereskedője lett a Walmart és a Carrefour mögött.
A Metro 99 milliárd dollárt értékben adott el árut, a Tesco ugyanebben az időszakban 96 milliárd dolláros értékesítést bonyolított le – idézi a Deloitte and Touche tanulmányát az AFP. Az elemző cég szerint a Metro nyeresége elsősorban az euró dollárhoz viszonyított erősödésének köszönhető.
A maga 401 milliárd dollárjával az amerikai Walmart messze vezeti a kereskedők globális ranglistáját, a második helyezést a francia Carrefour érte el.
Összességében a 250 vizsgált kereskedelmi lánc profitja átlagosan 3,7 százalékról 2,4 százalékra csökkent a gazdasági válság hatására – közli az AFP nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >