Előszezon-élénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség előszezon-élénkítő, integrált kommunikációs kampányt tervez május 15. és június 30. között.
Az MTÜ azoknak a turisztikai attrakcióknak és szolgáltatóknak a csatlakozását várják, amelyek a kampány üzenetéhez – olvastuk a VIMOSZ hírlevelében -, a nyárifeltöltődéshez illeszkedő ajánlataikkal szívesen együttműködnének hazánk nyári turisztikai forgalmának élénkítésében. Az attrakciók valamint a szállás- és vendéglátóhelyek a 2023. május 15. és június30. közötti időszakra érvényes, speciális ajánlataikkal csatlakozhatnak, „Nyári élmények itthon”, illetve „Make Summer Memories in Hungary” néven, attól függően, hogy a belföldi vagy a nemzetközi kampányban kívánnak-e ezekkel megjelenni. Lehetőségük van csak az egyik, vagymindkét kampányban részt venni, ezt a jelentkezési űrlapon jelezhetik. Az MTÜ a partnerek kedvezményes ajánlatait a csodasmagyarorszag.hu és a visithungary.com weboldalakon tesziközzé, átfogó, országos és nemzetközi kampányában pedig kiemelten népszerűsíti ezeket. A szolgáltatók csatlakozási szándékukat ezen a linken elérhető jelentkezési űrlap kitöltésével jelezhetik legkésőbb 2023. május 15-ig. Kérdés esetén a kampany@visithungary.com e-mail címen az MTÜ munkatársai örömmel állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
2024 az új rekordéve a hazai turizmusnak
A kiemelkedő 2023. évi eredményt is csaknem 11%-kal megfejelve minden…
Tovább olvasom >Változás az MSZÉSZ élén
November elején az Aquaworld Resort Budapestben került megrendezésre a Magyar…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >Terméklista a-tól z-ig – A nap képe
Tegnap egy bevásárlókocsira szerelt információs térképre mondtuk, hogy vásárlóbarát, mára…
Tovább olvasom >