Előszezon-élénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség előszezon-élénkítő, integrált kommunikációs kampányt tervez május 15. és június 30. között.

Lehetőség van a belföldi és/vagy a nemzetközi kampányban megjelenni
Az MTÜ azoknak a turisztikai attrakcióknak és szolgáltatóknak a csatlakozását várják, amelyek a kampány üzenetéhez – olvastuk a VIMOSZ hírlevelében -, a nyárifeltöltődéshez illeszkedő ajánlataikkal szívesen együttműködnének hazánk nyári turisztikai forgalmának élénkítésében. Az attrakciók valamint a szállás- és vendéglátóhelyek a 2023. május 15. és június30. közötti időszakra érvényes, speciális ajánlataikkal csatlakozhatnak, „Nyári élmények itthon”, illetve „Make Summer Memories in Hungary” néven, attól függően, hogy a belföldi vagy a nemzetközi kampányban kívánnak-e ezekkel megjelenni. Lehetőségük van csak az egyik, vagymindkét kampányban részt venni, ezt a jelentkezési űrlapon jelezhetik. Az MTÜ a partnerek kedvezményes ajánlatait a csodasmagyarorszag.hu és a visithungary.com weboldalakon tesziközzé, átfogó, országos és nemzetközi kampányában pedig kiemelten népszerűsíti ezeket. A szolgáltatók csatlakozási szándékukat ezen a linken elérhető jelentkezési űrlap kitöltésével jelezhetik legkésőbb 2023. május 15-ig. Kérdés esetén a kampany@visithungary.com e-mail címen az MTÜ munkatársai örömmel állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Megtartotta éves közgyűlését a Magyar Vendéglátók Ipartestülete
Szerdán került megrendezésre az MVI éves közgyűlése a pesti Vigadóban…
Tovább olvasom >Tízmillió forint összdíjazású pályázatot hirdet Tokaj
Tízmillió forint összdíjazású művészeti pályázatot hirdet Tokaj a világörökségi borvidék…
Tovább olvasom >Szakmai elismerés az ipartestületnek
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete idén újra bekerült a TOP10 meghatározó,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tenger, túra, távol-kelet: ezeken a nyomvonalakon mozognak a 2025-ös nyári utazási trendek
A magyar utazók idén nyáron is a bevált desztinációk felé…
Tovább olvasom >Az utazók 70%-a fizetne többet a zöld alternatíváért
A turizmus a globális szén-dioxid-kibocsátás közel 10%-áért felel, így egyre…
Tovább olvasom >Unitravel-csőd: utazás is lehet a kártérítés – de van, amit zsebből kell fizetni
Nemcsak pénzbeli kártérítést, hanem új utazási lehetőséget is választhatnak azok…
Tovább olvasom >