Előszezon-élénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség előszezon-élénkítő, integrált kommunikációs kampányt tervez május 15. és június 30. között.

Lehetőség van a belföldi és/vagy a nemzetközi kampányban megjelenni
Az MTÜ azoknak a turisztikai attrakcióknak és szolgáltatóknak a csatlakozását várják, amelyek a kampány üzenetéhez – olvastuk a VIMOSZ hírlevelében -, a nyárifeltöltődéshez illeszkedő ajánlataikkal szívesen együttműködnének hazánk nyári turisztikai forgalmának élénkítésében. Az attrakciók valamint a szállás- és vendéglátóhelyek a 2023. május 15. és június30. közötti időszakra érvényes, speciális ajánlataikkal csatlakozhatnak, „Nyári élmények itthon”, illetve „Make Summer Memories in Hungary” néven, attól függően, hogy a belföldi vagy a nemzetközi kampányban kívánnak-e ezekkel megjelenni. Lehetőségük van csak az egyik, vagymindkét kampányban részt venni, ezt a jelentkezési űrlapon jelezhetik. Az MTÜ a partnerek kedvezményes ajánlatait a csodasmagyarorszag.hu és a visithungary.com weboldalakon tesziközzé, átfogó, országos és nemzetközi kampányában pedig kiemelten népszerűsíti ezeket. A szolgáltatók csatlakozási szándékukat ezen a linken elérhető jelentkezési űrlap kitöltésével jelezhetik legkésőbb 2023. május 15-ig. Kérdés esetén a kampany@visithungary.com e-mail címen az MTÜ munkatársai örömmel állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Szakmának és szakembernek egyaránt elismerés
Kőrösi Csoma Sándor-díjat kaptak a Magyar Cukrász Ipartestület vezetői. A…
Tovább olvasom >Az MVI ismét a TOP10 legbefolyásosabb szakmai szervezet között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2025-ben ismét bekerült a turizmus…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Koktélok aranyáron: luxusbárok a világ körül
A világ vezető bárjai nem csupán prémium italválasztékukkal és egyedi…
Tovább olvasom >NKFH: több száz távol-keleti üzemeltetésű boltot és étteremet vizsgáltak a fogyasztóvédők
Több száz távol-keleti üzemeltetésű boltot, étteremet vizsgáltak a fogyasztóvédők, a…
Tovább olvasom >BAHART: idén a családokra és a kerékpárosokra fókuszálnak
A családokra és a kerékpárosokra fókuszál kedvezményeivel és szolgáltatásaival a…
Tovább olvasom >