Előszeretettel vásárolunk hűtött szeletes édességet a gyerekeknek
A GfK Hungária háztartások napi fogyasztásicikk-vásárlását monitorozó ConsumerScan felmérés adatai szerint a hűtött szeletes édesség fogyasztása erősen köthető a gyermek jelenlétéhez egy-egy családban.A tejdesszertekhez hasonlóan szívesen vásárolunk a gyerekeknek hűtött szeletes édességet. Ugyan kortalanul szeretjük, de mégiscsak a gyermekek a hűtött szeletes édességek fő fogyasztói.
A tejdesszertekhez (krémtúró, pudingok, poharas tejberizs és a liegoise termékek) hasonlóan a hűtött szeletes édességet (akár Túró Rudit, akár tejszeletet) előszeretettel adunk a gyerekeknek, így a kategória fogyasztása erősen köthető a gyermek jelenlétéhez egy-egy családban. Míg a napi fogyasztási cikkek piacán a megvásárolt termékek értékének mindössze 28 százaléka származik a gyermekes családoktól, a hűtött szeletes édességeknél ez az arány már 43 százalék.
Mivel a 14 évnél fiatalabb gyermekkel rendelkező családok általában 2 főnél nagyobb létszámúak, ez a demográfiai mintázat megfigyelhető a kategória vásárlóközönségében is. Mindazonáltal a vásárlók korösszetételét vizsgálva elmondható, hogy ugyan a 40 év alattiak a legintenzívebb hűtött szeletes termékvásárlók, de az idősebb korcsoportok szintén fontos vásárlói a kategóriának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >