Előnyt hozott a Morrisonsnak az Amazonnal és Deliveroo-val való együttműködés
A Kantar Worldpanel adatai szerint a Morrisons online forgalma az Amazonnal és a Deliveroo-val való együttműködése következtében nagyobb arányban – 190 százalékkal – nőtt decemberben, mint bármely más brit szupermarketé. Bár a cég a Big4-ból utolsóként vágott bele az online élelmiszer-kereskedelembe, úgy tűnik, ez előnyére vált, és páratlan agilitással képes volt kielégíteni a lezárások során megnőtt keresletet az Amazonnal és a Deliveroo-val indított együttműködései bővítésével.
Az online fejlesztés ráadásul nem ment az üzletfejlesztés kárára: a Morrisons három új üzletet nyitott, és felfrissítette az immár kicsit „megfáradt” McColl’s üzleteket.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Kivonul a Deliveroo Hongkongból
A helyi étel-házhozszállítási piac sajátos kihívásaira hivatkozva április 7-én leáll…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >