Előnyt hozott a Morrisonsnak az Amazonnal és Deliveroo-val való együttműködés
A Kantar Worldpanel adatai szerint a Morrisons online forgalma az Amazonnal és a Deliveroo-val való együttműködése következtében nagyobb arányban – 190 százalékkal – nőtt decemberben, mint bármely más brit szupermarketé. Bár a cég a Big4-ból utolsóként vágott bele az online élelmiszer-kereskedelembe, úgy tűnik, ez előnyére vált, és páratlan agilitással képes volt kielégíteni a lezárások során megnőtt keresletet az Amazonnal és a Deliveroo-val indított együttműködései bővítésével.
Az online fejlesztés ráadásul nem ment az üzletfejlesztés kárára: a Morrisons három új üzletet nyitott, és felfrissítette az immár kicsit „megfáradt” McColl’s üzleteket.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >