Előnyt hozott a Morrisonsnak az Amazonnal és Deliveroo-val való együttműködés
A Kantar Worldpanel adatai szerint a Morrisons online forgalma az Amazonnal és a Deliveroo-val való együttműködése következtében nagyobb arányban – 190 százalékkal – nőtt decemberben, mint bármely más brit szupermarketé. Bár a cég a Big4-ból utolsóként vágott bele az online élelmiszer-kereskedelembe, úgy tűnik, ez előnyére vált, és páratlan agilitással képes volt kielégíteni a lezárások során megnőtt keresletet az Amazonnal és a Deliveroo-val indított együttműködései bővítésével.
Az online fejlesztés ráadásul nem ment az üzletfejlesztés kárára: a Morrisons három új üzletet nyitott, és felfrissítette az immár kicsit „megfáradt” McColl’s üzleteket.
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >