Előny a gyártónak, a kereskedőnek, a fogyasztónak
A már tíz éves múltra visszatekintő Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy működtetője, az Agrármarketing Centrum (AMC) az eddigieknél még nagyobb összefogást szorgalmaz a magyar gyártókkal.
A tanúsított magyar
élelmiszerek kiemelkedő jelentőségűek a termelők, a
fogyasztók és a kereskedők számára
egyaránt. Ahogy ezt egy, a közelmúltban végzett
felmérés is bizonyítja, a tanúsítvány
belépő egy elitklubba: emeli a termék presztízsét
és erősíti a gyártó pozícióját,
ugyanakkor a fogyasztóban bizalmat ébreszt, ami a
kereskedőre is pozitív hatással van. A KMÉ
védjegyes termékek vásárlásának
ösztönzésére 2009-ben törzsvásárlói
kártyaprogram elindítását tervezi az
Agrármarketing Centrum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >