Előny a gyártónak, a kereskedőnek, a fogyasztónak
A már tíz éves múltra visszatekintő Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy működtetője, az Agrármarketing Centrum (AMC) az eddigieknél még nagyobb összefogást szorgalmaz a magyar gyártókkal.
A tanúsított magyar
élelmiszerek kiemelkedő jelentőségűek a termelők, a
fogyasztók és a kereskedők számára
egyaránt. Ahogy ezt egy, a közelmúltban végzett
felmérés is bizonyítja, a tanúsítvány
belépő egy elitklubba: emeli a termék presztízsét
és erősíti a gyártó pozícióját,
ugyanakkor a fogyasztóban bizalmat ébreszt, ami a
kereskedőre is pozitív hatással van. A KMÉ
védjegyes termékek vásárlásának
ösztönzésére 2009-ben törzsvásárlói
kártyaprogram elindítását tervezi az
Agrármarketing Centrum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >