Előny a gyártónak, a kereskedőnek, a fogyasztónak
A már tíz éves múltra visszatekintő Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy működtetője, az Agrármarketing Centrum (AMC) az eddigieknél még nagyobb összefogást szorgalmaz a magyar gyártókkal.
A tanúsított magyar
élelmiszerek kiemelkedő jelentőségűek a termelők, a
fogyasztók és a kereskedők számára
egyaránt. Ahogy ezt egy, a közelmúltban végzett
felmérés is bizonyítja, a tanúsítvány
belépő egy elitklubba: emeli a termék presztízsét
és erősíti a gyártó pozícióját,
ugyanakkor a fogyasztóban bizalmat ébreszt, ami a
kereskedőre is pozitív hatással van. A KMÉ
védjegyes termékek vásárlásának
ösztönzésére 2009-ben törzsvásárlói
kártyaprogram elindítását tervezi az
Agrármarketing Centrum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >