Előny a gyártónak, a kereskedőnek, a fogyasztónak
A már tíz éves múltra visszatekintő Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy működtetője, az Agrármarketing Centrum (AMC) az eddigieknél még nagyobb összefogást szorgalmaz a magyar gyártókkal.
A tanúsított magyar
élelmiszerek kiemelkedő jelentőségűek a termelők, a
fogyasztók és a kereskedők számára
egyaránt. Ahogy ezt egy, a közelmúltban végzett
felmérés is bizonyítja, a tanúsítvány
belépő egy elitklubba: emeli a termék presztízsét
és erősíti a gyártó pozícióját,
ugyanakkor a fogyasztóban bizalmat ébreszt, ami a
kereskedőre is pozitív hatással van. A KMÉ
védjegyes termékek vásárlásának
ösztönzésére 2009-ben törzsvásárlói
kártyaprogram elindítását tervezi az
Agrármarketing Centrum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >