Előny a gyártónak, a kereskedőnek, a fogyasztónak
A már tíz éves múltra visszatekintő Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy működtetője, az Agrármarketing Centrum (AMC) az eddigieknél még nagyobb összefogást szorgalmaz a magyar gyártókkal.
A tanúsított magyar
élelmiszerek kiemelkedő jelentőségűek a termelők, a
fogyasztók és a kereskedők számára
egyaránt. Ahogy ezt egy, a közelmúltban végzett
felmérés is bizonyítja, a tanúsítvány
belépő egy elitklubba: emeli a termék presztízsét
és erősíti a gyártó pozícióját,
ugyanakkor a fogyasztóban bizalmat ébreszt, ami a
kereskedőre is pozitív hatással van. A KMÉ
védjegyes termékek vásárlásának
ösztönzésére 2009-ben törzsvásárlói
kártyaprogram elindítását tervezi az
Agrármarketing Centrum.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: tudatos vásárlással a békés ünnepekért, fogyasztóvédelmi tanácsok a karácsonyi időszakra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NKFH: az újszülött pelenkák és az egészségügyi betétek folyadékmegkötő képességénél nem találtak megtévesztő értékeket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
