Előkészítik a termelőiméz-kampányt
A NAK közreműködésével már megkezdődött az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) magyar termelői méz népszerűsítését célzó marketingkampányának előkészítése. Az ősszel induló promóciós program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiváló minőségű hazai termelői mézre és a tudatos mézfogyasztásra.
A NAK megalakulása óta segíti a méhészeti ágazatot. Az elmúlt évek közös munkája több területen is eredményes volt. A Kamara a Vidékfejlesztési Program tervezésekor a méhészek észrevételeit közvetítette a döntéshozók felé, aminek köszönhetően jelentős források nyíltak meg az ágazat számára. Sikerrel zárult a Kamara által is támogatott Akác-koalíció munkája is, hiszen 2014-ben az akác és az akácméz bekerült a hungarikumok közé. A NAK emellett segítette a méhészek kiutazását a tavalyi brüsszeli tüntetésre, ahol a hamis kínai méz importjának betiltásáért, illetve az uniós jelölési szabályok megváltoztatásért demonstráltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >