Előkészítik a termelőiméz-kampányt
A NAK közreműködésével már megkezdődött az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) magyar termelői méz népszerűsítését célzó marketingkampányának előkészítése. Az ősszel induló promóciós program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiváló minőségű hazai termelői mézre és a tudatos mézfogyasztásra.
A NAK megalakulása óta segíti a méhészeti ágazatot. Az elmúlt évek közös munkája több területen is eredményes volt. A Kamara a Vidékfejlesztési Program tervezésekor a méhészek észrevételeit közvetítette a döntéshozók felé, aminek köszönhetően jelentős források nyíltak meg az ágazat számára. Sikerrel zárult a Kamara által is támogatott Akác-koalíció munkája is, hiszen 2014-ben az akác és az akácméz bekerült a hungarikumok közé. A NAK emellett segítette a méhészek kiutazását a tavalyi brüsszeli tüntetésre, ahol a hamis kínai méz importjának betiltásáért, illetve az uniós jelölési szabályok megváltoztatásért demonstráltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >