Előkészítik a termelőiméz-kampányt
A NAK közreműködésével már megkezdődött az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) magyar termelői méz népszerűsítését célzó marketingkampányának előkészítése. Az ősszel induló promóciós program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a kiváló minőségű hazai termelői mézre és a tudatos mézfogyasztásra.
A NAK megalakulása óta segíti a méhészeti ágazatot. Az elmúlt évek közös munkája több területen is eredményes volt. A Kamara a Vidékfejlesztési Program tervezésekor a méhészek észrevételeit közvetítette a döntéshozók felé, aminek köszönhetően jelentős források nyíltak meg az ágazat számára. Sikerrel zárult a Kamara által is támogatott Akác-koalíció munkája is, hiszen 2014-ben az akác és az akácméz bekerült a hungarikumok közé. A NAK emellett segítette a méhészek kiutazását a tavalyi brüsszeli tüntetésre, ahol a hamis kínai méz importjának betiltásáért, illetve az uniós jelölési szabályok megváltoztatásért demonstráltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >