Előadások a fiatalok alkoholfogyasztásáról
A világ vezető alkoholosital-gyártó- és -forgalmazó vállalata, a Diageo, idén is folytatja a Momentán Társulattal közös Smashed előadássorozatot, melynek célja a fiatalkori alkoholfogyasztás visszaszorítása.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A különleges alkoholprevenciós program 2019 óta jut el általános és középiskolákba országszerte – eddig 119 intézménybe, 80 előadás során, több mint 14 ezer diáknak mutatva be az alkoholfogyasztás kockázatait interaktív, élőszereplős előadásokon. 2025 elején pedig új formátummal bővül az online program – elindul a tanároknak szóló, félnapos workshop is.
Az előadások után kitöltött kérdőívek alapján a diákok 62%-a nyilatkozott úgy, hogy a jövőben kevésbé valószínű, hogy fiatalkorúként alkoholt fogyasszon, 82%-uk pedig egyetértett azzal, hogy ez a program hatékony módszer az alkoholfogyasztás következményeinek és kockázatainak megismeréséhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >