Élő termékbemutató streaming platform az Amazonon
Az Amazon Amazon Live néven új online platformot indított, amely az eladóknak lehetővé teszi, hogy termékeiket online streamelt videók segítségével mutassák be.
Az Amazon Live Creator app segítségével az élő streamek közvetlenül az Amazon.com-on és az Amazon mobilapplikációban jelenik meg. Az élő adásban a kereskedők azon túl, hogy termékeiket bemutatják, kapcsolatba léphetnek vásárlóikkal, és elmesélhetik a márka történetét. A vásárlók pedig a videók mentén végigböngészhetik a termékjellemzőket, és meg is vásárolhatják a kívánt terméket. Az eladók videóinak népszerűsítése, illetve a vásárlók szélesebb körének elérése fizetős szolgáltatás keretében lehetséges.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >