Élő termékbemutató streaming platform az Amazonon
Az Amazon Amazon Live néven új online platformot indított, amely az eladóknak lehetővé teszi, hogy termékeiket online streamelt videók segítségével mutassák be.
Az Amazon Live Creator app segítségével az élő streamek közvetlenül az Amazon.com-on és az Amazon mobilapplikációban jelenik meg. Az élő adásban a kereskedők azon túl, hogy termékeiket bemutatják, kapcsolatba léphetnek vásárlóikkal, és elmesélhetik a márka történetét. A vásárlók pedig a videók mentén végigböngészhetik a termékjellemzőket, és meg is vásárolhatják a kívánt terméket. Az eladók videóinak népszerűsítése, illetve a vásárlók szélesebb körének elérése fizetős szolgáltatás keretében lehetséges.
Kapcsolódó cikkeink
Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsit tesztel a belga Colruyt
A vásárlók által belehelyezett termékeket beolvasó és a vásárlás befejeztével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >