Élő termékbemutató streaming platform az Amazonon
Az Amazon Amazon Live néven új online platformot indított, amely az eladóknak lehetővé teszi, hogy termékeiket online streamelt videók segítségével mutassák be.
Az Amazon Live Creator app segítségével az élő streamek közvetlenül az Amazon.com-on és az Amazon mobilapplikációban jelenik meg. Az élő adásban a kereskedők azon túl, hogy termékeiket bemutatják, kapcsolatba léphetnek vásárlóikkal, és elmesélhetik a márka történetét. A vásárlók pedig a videók mentén végigböngészhetik a termékjellemzőket, és meg is vásárolhatják a kívánt terméket. Az eladók videóinak népszerűsítése, illetve a vásárlók szélesebb körének elérése fizetős szolgáltatás keretében lehetséges.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >