Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország piacvezető higiéniai papírtermék-gyártója, a Vajda-Papír a Deloitte idei pályázatán. A Best Managed Companies program zsűrijének eredményhirdetése szeptember 26-án este volt a Szépművészeti Múzeum Reneszánsz Csarnokában rendezett gálán. Vajda Attila, a Vajda-Papír alapító-ügyvezetője szerint a döntéssel a zsűri is elismerte a vállalat úttörő stratégiáját, eddigi erőfeszítéseit a fenntartható termelésre, a károsanyag-kibocsátás csökkentésére, az ország önellátó képességének biztosítására és a munkavállalók folyamatos képzésének megteremtésére.
Idén harmadik alkalommal került megrendezésre Magyarországon a Deloitte Private üzleti mentorprogramja, mely a kiválóan vezetett magánvállalkozások munkáját ismeri el. A mentorprogramjában olyan sikeres magyar tulajdonú és irányítású vállalkozások vehetnek részt, amelyek – egyéb feltételek mellett – legalább 20 millió euró éves árbevétellel és több mint 50 foglalkoztatott munkavállalóval rendelkeznek.
A pályázatban vizsgált szempontokban idén hangsúlyosan jelent meg a fenntartható termelés, a zöldszemlélet erősítése, ami egybeesik a Vajda-Papír stratégiájával is.
„Vállalatunk ipari termelő vállalatként elsőként adta ki az eddigi környezetvédelmi intézkedéseket és a vállalásokat is tartalmazó környezetvédelmi, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási ESG jelentését (Environment, Social, Governance), amely ambiciózus vállalásokat is tartalmaz a következő évekre a fenntarthatóság terén. Vállaltuk, hogy 2030-ig 20 százalékkal csökkentjük vízfogyasztásunkat, 50 százalékkal növeljük a megújuló energiák használatát és 2050-re működésünk karbonsemlegessé válik”
– mondta Vajda Attila, a Vajda-Papír ügyvezetője.
Vajda Attila hozzátette: a Best Managed Comapanies minősítés elnyerése az ambiciózus stratégiánk mellett elismerése az eddigi vállalatirányítási döntéseinknek is, annak, hogy az elmúlt 10 évben mintegy 40 milliárd forintot fordítottunk arra, hogy a higiéniai papír gyártása és a cég üzemeltetése a legkörnyezetkímélőbb, fenntartható technológiákkal valósulhasson meg. A környezetvédelmi lépések mellett a menedzsment nagy hangsúlyt fektet a munkavállalók folyamatos képzésére és a legújabb technológiákat is ismerő utánpótlás biztosítására is.
A Vajda-Papír 25 éve alakult családi vállalkozásként, csoportszinten mintegy 650 munkavállalót foglalkoztat. A magyarországi értékesítés mellett a vállalat higiéniai papírtermékeit a világ több mint 30 országába szállítják, a csoport teljes higiéniai papírtermék-előállításának 60 százaléka exportra megy. A cégcsoport 2013-ban Norvégiában is piacra lépett, az ottani gyárukban több mint 130 munkavállalót foglalkoztatnak. A cég hazai konszolidált forgalma 2023-ban meghaladta a 88 milliárd forintot, a norvégiai leányvállalaté pedig 17 milliárd forintot tett ki, így a csoport 105 milliárd forintos éves konszolidált árbevétele 7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig státusszimbólum a céges autó, és ez nem segíti a környezetvédelmet
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >Újratölthető üvegekben kezd bort kínálni az Edeka Südwest
Németországban elsőként vezet be az Edeka Südwest többször használható boros…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság egy évvel elhalasztaná az EUDR bevezetését
Tegnap az Európai Bizottság bejelentette, hogy az Európai Unió Erdőirtás-mentes…
Tovább olvasom >Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb,…
Tovább olvasom >Magyarország átvette a Békekenyér-kezdeményezés elnökségét Németországtól
Jövőre Magyarország látja el a berlini fal leomlásának emlékére Németország…
Tovább olvasom >