Elnöki fekete
Aligha lehet kétségbe vonni, hogy az angol Krispy Kreme kávézólánc tulajdonosai a demokrata elnökjelöltnek szurkoltak a választás idején, s Barack Obama győzelmét ingyen kávéval ünnepelték. Nem is akármilyennel – a feketére a színes bőrű elnök mosolygó arcképét szitálták kakaóporral. Hol van ehhez képest a néhány kávézóban már nálunk is látható kávédíszítés hagyományos „szmájli” formája? Már az utóbbit is hasznos marketingeszköznek és kedves „többletszolgáltatásnak” tartjuk, de az elnök feje állandó beszédtémát és így komoly PR-értéket is jelent. Kreatív ötlet, bár politikai töltése letagadhatatlan, ugyanis a promócióban résztvevő vendégek a kávét nem automatikusan kapták, hanem ki kellett mondaniuk az Obama-stáb szlogenjét: „Yes, we can”, azaz „Igen, meg tudjuk tenni”!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Romániában 37 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma az idei első öt hónapban
Romániában 37 százalékkal, 6,467 millióra nőtt az idei első öt…
Tovább olvasom >Tölcsért csinálok a tésztámból… – A nap képe
A 19. század végén a világ több pontján érett már…
Tovább olvasom >Cement gyümölcs- és zöldséghulladékból – A nap videója
Japán és angol kutatók szinte egyidőben kísérleteztek azzal (és találták…
Tovább olvasom >