Elnöki fekete
Aligha lehet kétségbe vonni, hogy az angol Krispy Kreme kávézólánc tulajdonosai a demokrata elnökjelöltnek szurkoltak a választás idején, s Barack Obama győzelmét ingyen kávéval ünnepelték. Nem is akármilyennel – a feketére a színes bőrű elnök mosolygó arcképét szitálták kakaóporral. Hol van ehhez képest a néhány kávézóban már nálunk is látható kávédíszítés hagyományos „szmájli” formája? Már az utóbbit is hasznos marketingeszköznek és kedves „többletszolgáltatásnak” tartjuk, de az elnök feje állandó beszédtémát és így komoly PR-értéket is jelent. Kreatív ötlet, bár politikai töltése letagadhatatlan, ugyanis a promócióban résztvevő vendégek a kávét nem automatikusan kapták, hanem ki kellett mondaniuk az Obama-stáb szlogenjét: „Yes, we can”, azaz „Igen, meg tudjuk tenni”!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar-izraeli turisztikai kapcsolatok erősek
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden hivatalában fogadta Hájim Kac izraeli…
Tovább olvasom >2024 vendéglőse
Idén az Év Vendéglőse díjat Rácz Mihálynak, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Világszintű megaprodukciót valósít meg a magyar rendezvényszervező cég
Ötórás Depeche Mode koncertet állít színpadra egy magyar rendezvényszervező cég,…
Tovább olvasom >