Elnöki fekete
Aligha lehet kétségbe vonni, hogy az angol Krispy Kreme kávézólánc tulajdonosai a demokrata elnökjelöltnek szurkoltak a választás idején, s Barack Obama győzelmét ingyen kávéval ünnepelték. Nem is akármilyennel – a feketére a színes bőrű elnök mosolygó arcképét szitálták kakaóporral. Hol van ehhez képest a néhány kávézóban már nálunk is látható kávédíszítés hagyományos „szmájli” formája? Már az utóbbit is hasznos marketingeszköznek és kedves „többletszolgáltatásnak” tartjuk, de az elnök feje állandó beszédtémát és így komoly PR-értéket is jelent. Kreatív ötlet, bár politikai töltése letagadhatatlan, ugyanis a promócióban résztvevő vendégek a kávét nem automatikusan kapták, hanem ki kellett mondaniuk az Obama-stáb szlogenjét: „Yes, we can”, azaz „Igen, meg tudjuk tenni”!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: újabb lépés a turizmus fejlesztésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átgondolt koncepció, letisztult stílus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Antal Ferenc: a Budapest Airport visszavásárlásával időszerűvé vált, hogy a repteret „becsatornázzák a már meglévő vasúti hálózatba”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					