Élmény az evés
A vásárlók élményt szeretnének venni, nem csak élelmiszert. Az Euromonitor legutóbbi felmérése szerint a következő években ugrásszerűen meg fog nőni a kereslet a kész-, félkész-, a sütésre előkészített, illetve „food-to-go” termékek iránt.
Pinar Hosafci, az Euromonitor élelmiszer-kutatója elmondta:
– A vevők egyetlen csomagban szeretnék megvenni mindazon termékeket, melyek egy egészséges, kiadós és finom fogáshoz kellenek. Ennek kapcsán merőben új termékek jelenhetnek meg a piacon, elvégre számos ízlést és étrendet kell kiszolgálniuk a boltoknak. A pontosan adagolt csomagok minimalizálni fogják a felesleget, kevesebb élelmiszer fog kárba veszni, illetve rá lehet venni a vevőket olyan összetevők kipróbálására is, melyeket külön nem vennének meg.
A tanulmány emellett kitért az élelmiszeradagok méretére is, melyek jelentősen csökkenni fognak. 2016 és 2030 között várhatóan 32%-kal fog nőni az egyfős háztartások száma, illetve a városi élettér, vele a raktározási lehetőségek is csökkenni fognak. Az emberek többször kevesebbet fognak fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >