Élmény az evés
A vásárlók élményt szeretnének venni, nem csak élelmiszert. Az Euromonitor legutóbbi felmérése szerint a következő években ugrásszerűen meg fog nőni a kereslet a kész-, félkész-, a sütésre előkészített, illetve „food-to-go” termékek iránt.
Pinar Hosafci, az Euromonitor élelmiszer-kutatója elmondta:
– A vevők egyetlen csomagban szeretnék megvenni mindazon termékeket, melyek egy egészséges, kiadós és finom fogáshoz kellenek. Ennek kapcsán merőben új termékek jelenhetnek meg a piacon, elvégre számos ízlést és étrendet kell kiszolgálniuk a boltoknak. A pontosan adagolt csomagok minimalizálni fogják a felesleget, kevesebb élelmiszer fog kárba veszni, illetve rá lehet venni a vevőket olyan összetevők kipróbálására is, melyeket külön nem vennének meg.
A tanulmány emellett kitért az élelmiszeradagok méretére is, melyek jelentősen csökkenni fognak. 2016 és 2030 között várhatóan 32%-kal fog nőni az egyfős háztartások száma, illetve a városi élettér, vele a raktározási lehetőségek is csökkenni fognak. Az emberek többször kevesebbet fognak fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >