Elmaradt a vásárlói roham az Egyesült Államokban
Annak ellenére, hogy az üzletláncok óriási akciókkal bombázták decemberben az amerikai vásárlókat, a háztartások a vártnál kevesebbet költöttek. Novemberhez képest mindössze 0,2 százalékkal emelkedett a háztartások kiadása.
Bár karácsony előtt rengeteg terméket akciós áron kínáltak a boltok, és a fogyasztók pénztárcájába több pénz folyt be, mint egy hónappal korábban (a kereskedelmi tárca jelentése szerint a személyes jövedelmek 0,4 százalékkal nőttek az előző hónaphoz képest), a költekezési hajlandóság csökkent, következésképpen a megtakarítási ráta hat hónapos (4,8 százalékra) emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >