Elmaradt a vásárlói roham az Egyesült Államokban
Annak ellenére, hogy az üzletláncok óriási akciókkal bombázták decemberben az amerikai vásárlókat, a háztartások a vártnál kevesebbet költöttek. Novemberhez képest mindössze 0,2 százalékkal emelkedett a háztartások kiadása.
Bár karácsony előtt rengeteg terméket akciós áron kínáltak a boltok, és a fogyasztók pénztárcájába több pénz folyt be, mint egy hónappal korábban (a kereskedelmi tárca jelentése szerint a személyes jövedelmek 0,4 százalékkal nőttek az előző hónaphoz képest), a költekezési hajlandóság csökkent, következésképpen a megtakarítási ráta hat hónapos (4,8 százalékra) emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >