Elmaradt a vásárlói roham az Egyesült Államokban
Annak ellenére, hogy az üzletláncok óriási akciókkal bombázták decemberben az amerikai vásárlókat, a háztartások a vártnál kevesebbet költöttek. Novemberhez képest mindössze 0,2 százalékkal emelkedett a háztartások kiadása.
Bár karácsony előtt rengeteg terméket akciós áron kínáltak a boltok, és a fogyasztók pénztárcájába több pénz folyt be, mint egy hónappal korábban (a kereskedelmi tárca jelentése szerint a személyes jövedelmek 0,4 százalékkal nőttek az előző hónaphoz képest), a költekezési hajlandóság csökkent, következésképpen a megtakarítási ráta hat hónapos (4,8 százalékra) emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >