Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd dolláros (23,7 milliárd eurós) egyesülési megállapodását, miután az Oregon állambeli kerületi bíróság és a Washington állami King County bíróság megakadályozta az ügyletet.
– A szövetségi és állami bíróságok döntései miatt kénytelenek voltunk meghozni ezt a nehéz döntést – nyilatkozta Vivek Sankaran, az Albertsons vezérigazgatója.
Az Egyesült Államok Szövetségi Kereskedelmi Bizottsága (FTC) korábban azzal érvelt, hogy az egyesülés mérsékelné a versenyt az ország két legnagyobb hagyományos élelmiszerlánca között, ami magasabb árakat és gyengébb tárgyalási pozíciót eredményezne a szakszervezeti tag dolgozók számára.
A vállalat legnagyobb részvényese, a Cerberus Capital Management (CCM) közölte, hogy továbbra is bízik az Albertsons önálló működésében, és úgy véli, hogy a cég jelenlegi piaci értéke jelentősen alulértékelt. Emellett a cég jelezte, nem tervezi részesedését eladni.
Az Albertsons vezetősége hangsúlyozta, hogy a vállalat folytatja üzleti átalakulását és az alkalmazkodást a fogyasztói igények változásaihoz. A cég várakozásai szerint éves árbevétel növekedése 1,8–2,2%-os, míg éves korrigált EBITDA-ja 3,90–3,98 milliárd dollár lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Gyors házhozszállítást és átvételt tesz lehetővé az Albertsons az Instacarton keresztül
Bővíti kapcsolatát az Albertsons Companies, Inc. az Instacarttal, és országosan…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >