Elismerték az Amstel Pulse-t
Az Amstel Pulse egyedi, formatervezett palackja nyerte el a reklámszakma legrangosabb elismerését, a Cannes-ban 55. alkalommal megrendezésre került Nemzetközi Reklámfesztivál Arany Oroszlánját. A „Cannes Lions” néven ismertté vált szakmai megmérettetésen a nyertest több mint 1000 pályázatból választották ki a csomagolásdizájn kategóriában.
Az Amstel Pulse először 2005-ben Oroszországban került piacra, időközben könnyen iható, frissítő és bársonyos ízű amszterdami sörként világhódító útra indult. Jelenleg kilenc országban kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >