Elismerték az Amstel Pulse-t
Az Amstel Pulse egyedi, formatervezett palackja nyerte el a reklámszakma legrangosabb elismerését, a Cannes-ban 55. alkalommal megrendezésre került Nemzetközi Reklámfesztivál Arany Oroszlánját. A „Cannes Lions” néven ismertté vált szakmai megmérettetésen a nyertest több mint 1000 pályázatból választották ki a csomagolásdizájn kategóriában.
Az Amstel Pulse először 2005-ben Oroszországban került piacra, időközben könnyen iható, frissítő és bársonyos ízű amszterdami sörként világhódító útra indult. Jelenleg kilenc országban kapható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >