Elismerték az Amstel Pulse-t
🎧 Hallgasd a cikket:
Az Amstel Pulse egyedi, formatervezett palackja nyerte el a reklámszakma legrangosabb elismerését, a Cannes-ban 55. alkalommal megrendezésre került Nemzetközi Reklámfesztivál Arany Oroszlánját. A „Cannes Lions” néven ismertté vált szakmai megmérettetésen a nyertest több mint 1000 pályázatból választották ki a csomagolásdizájn kategóriában.
Az Amstel Pulse először 2005-ben Oroszországban került piacra, időközben könnyen iható, frissítő és bársonyos ízű amszterdami sörként világhódító útra indult. Jelenleg kilenc országban kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

