Elismerték az Amstel Pulse-t
Az Amstel Pulse egyedi, formatervezett palackja nyerte el a reklámszakma legrangosabb elismerését, a Cannes-ban 55. alkalommal megrendezésre került Nemzetközi Reklámfesztivál Arany Oroszlánját. A „Cannes Lions” néven ismertté vált szakmai megmérettetésen a nyertest több mint 1000 pályázatból választották ki a csomagolásdizájn kategóriában.
Az Amstel Pulse először 2005-ben Oroszországban került piacra, időközben könnyen iható, frissítő és bársonyos ízű amszterdami sörként világhódító útra indult. Jelenleg kilenc országban kapható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >