Elismerték a SPAR Adni öröm! kampányát
A SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat „Adni öröm!” jótékonysági kampánya rangos elismerésekben részesült. A Hipnózis 2018 és az Arany Penge reklámszakmai szemléjén példaértékűnek ítélték a rászorulókat segítő és fogyasztókat ösztönző kampányt.
Több tízezer ember fogott össze az „Adni öröm!” karácsonyi jótékonysági akció „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” felhívására, tavaly év végén. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. A sikeres kampány eredményeképpen rekordszámú, több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag összekészítését tette lehetővé.
Az „Adni öröm!” legutóbbi kampányát példaértékűnek tartotta, és az idei május 18-i díjátadón ezüst elismeréssel honorálta a Hipnózis 2018 reklámszakmai bírálóbizottsága az Out of Home/Indoor ambient megjelenések kategóriájában. A SPAR, a Greenroom és a KRQ Communications közös díja azért is presztízsértékű, mert a Hipnózis az egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámverseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatív igazgatók is részt vesznek. A dobogós helyezés értékét növeli, hogy 100 döntőbe jutott nevező közül esett a választás a SPAR-ra.
A SPAR Magyarország – a Greenroom és a KRQ Communications ügynökségekkel karöltve – elnyerte a Bronz Penge-díjat is, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén 19. alkalommal megtartott Arany Penge fesztiválján. A MAKSZ kitüntető elismerése a hazai kreatív szakma másik fontos és rangos díja.
„A vásárlókkal közösen megvalósuló jótékonysági kampányok valódi összefogást teremtenek közös értékeink mentén. Rendkívül büszkék vagyunk a csapatmunkával elért díjakra, mert azt bizonyítják, hogy a fontos társadalmi üzeneteinket jól tudtuk tolmácsolni a fogyasztóknak, akik aktívan be is kapcsolódnak az adománygyűjtésekbe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >