Elismerték a SPAR Adni öröm! kampányát
A SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat „Adni öröm!” jótékonysági kampánya rangos elismerésekben részesült. A Hipnózis 2018 és az Arany Penge reklámszakmai szemléjén példaértékűnek ítélték a rászorulókat segítő és fogyasztókat ösztönző kampányt.
Több tízezer ember fogott össze az „Adni öröm!” karácsonyi jótékonysági akció „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” felhívására, tavaly év végén. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. A sikeres kampány eredményeképpen rekordszámú, több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag összekészítését tette lehetővé.
Az „Adni öröm!” legutóbbi kampányát példaértékűnek tartotta, és az idei május 18-i díjátadón ezüst elismeréssel honorálta a Hipnózis 2018 reklámszakmai bírálóbizottsága az Out of Home/Indoor ambient megjelenések kategóriájában. A SPAR, a Greenroom és a KRQ Communications közös díja azért is presztízsértékű, mert a Hipnózis az egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámverseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatív igazgatók is részt vesznek. A dobogós helyezés értékét növeli, hogy 100 döntőbe jutott nevező közül esett a választás a SPAR-ra.
A SPAR Magyarország – a Greenroom és a KRQ Communications ügynökségekkel karöltve – elnyerte a Bronz Penge-díjat is, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén 19. alkalommal megtartott Arany Penge fesztiválján. A MAKSZ kitüntető elismerése a hazai kreatív szakma másik fontos és rangos díja.
„A vásárlókkal közösen megvalósuló jótékonysági kampányok valódi összefogást teremtenek közös értékeink mentén. Rendkívül büszkék vagyunk a csapatmunkával elért díjakra, mert azt bizonyítják, hogy a fontos társadalmi üzeneteinket jól tudtuk tolmácsolni a fogyasztóknak, akik aktívan be is kapcsolódnak az adománygyűjtésekbe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Tudásból karrier – a SPAR a duális képzés élén
A SPAR évek óta aktív támogatója a hazai szakképzés legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >