Elismerték a SPAR Adni öröm! kampányát
A SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat „Adni öröm!” jótékonysági kampánya rangos elismerésekben részesült. A Hipnózis 2018 és az Arany Penge reklámszakmai szemléjén példaértékűnek ítélték a rászorulókat segítő és fogyasztókat ösztönző kampányt.
Több tízezer ember fogott össze az „Adni öröm!” karácsonyi jótékonysági akció „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” felhívására, tavaly év végén. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. A sikeres kampány eredményeképpen rekordszámú, több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag összekészítését tette lehetővé.
Az „Adni öröm!” legutóbbi kampányát példaértékűnek tartotta, és az idei május 18-i díjátadón ezüst elismeréssel honorálta a Hipnózis 2018 reklámszakmai bírálóbizottsága az Out of Home/Indoor ambient megjelenések kategóriájában. A SPAR, a Greenroom és a KRQ Communications közös díja azért is presztízsértékű, mert a Hipnózis az egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámverseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatív igazgatók is részt vesznek. A dobogós helyezés értékét növeli, hogy 100 döntőbe jutott nevező közül esett a választás a SPAR-ra.
A SPAR Magyarország – a Greenroom és a KRQ Communications ügynökségekkel karöltve – elnyerte a Bronz Penge-díjat is, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén 19. alkalommal megtartott Arany Penge fesztiválján. A MAKSZ kitüntető elismerése a hazai kreatív szakma másik fontos és rangos díja.
„A vásárlókkal közösen megvalósuló jótékonysági kampányok valódi összefogást teremtenek közös értékeink mentén. Rendkívül büszkék vagyunk a csapatmunkával elért díjakra, mert azt bizonyítják, hogy a fontos társadalmi üzeneteinket jól tudtuk tolmácsolni a fogyasztóknak, akik aktívan be is kapcsolódnak az adománygyűjtésekbe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Nébih: tortellinit hívott vissza a SPAR
Nem jelölt allergén (földimogyoró) jelenléte miatt a SPAR Magyarország Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >