Elismerte a Coopot a WWF
Példaértékűnek nevezte a WWF a svájci Coop azon törekvéseit, amelyek a környezet védelmére irányulnak. Az áruházlánc a WWF saját minősítőrendszere alapján szinte minden olyan területen komoly fejlesztéseket hajtott végre, amelyek a fenntarthatóság mértékét növelik.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ismét magas pontszámot kaptunk a WWF-től, és hogy sokat tudtunk fejlődni a legutóbbi, 2015-ös mérés óta”, mondta Bruno Cabernard fenntarthatósági vezető.
Svájcban a Coopnak van a legtöbb, WWF által ajánlott fenntarthatósági címkével ellátott terméke, ami annak köszönhető, hogy a fenntarthatóság, alapelv a cég stratégiájában. A cég folyamatosan csökkenti energiafogyasztását és egyre inkább megújuló energiaforrásból nyeri energiaszükségletét. Célja, hogy 2023-ra karbonsemlegessé váljon, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >