Elismerte a Coopot a WWF
Példaértékűnek nevezte a WWF a svájci Coop azon törekvéseit, amelyek a környezet védelmére irányulnak. Az áruházlánc a WWF saját minősítőrendszere alapján szinte minden olyan területen komoly fejlesztéseket hajtott végre, amelyek a fenntarthatóság mértékét növelik.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ismét magas pontszámot kaptunk a WWF-től, és hogy sokat tudtunk fejlődni a legutóbbi, 2015-ös mérés óta”, mondta Bruno Cabernard fenntarthatósági vezető.
Svájcban a Coopnak van a legtöbb, WWF által ajánlott fenntarthatósági címkével ellátott terméke, ami annak köszönhető, hogy a fenntarthatóság, alapelv a cég stratégiájában. A cég folyamatosan csökkenti energiafogyasztását és egyre inkább megújuló energiaforrásból nyeri energiaszükségletét. Célja, hogy 2023-ra karbonsemlegessé váljon, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >