Elismerte a Coopot a WWF
Példaértékűnek nevezte a WWF a svájci Coop azon törekvéseit, amelyek a környezet védelmére irányulnak. Az áruházlánc a WWF saját minősítőrendszere alapján szinte minden olyan területen komoly fejlesztéseket hajtott végre, amelyek a fenntarthatóság mértékét növelik.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ismét magas pontszámot kaptunk a WWF-től, és hogy sokat tudtunk fejlődni a legutóbbi, 2015-ös mérés óta”, mondta Bruno Cabernard fenntarthatósági vezető.
Svájcban a Coopnak van a legtöbb, WWF által ajánlott fenntarthatósági címkével ellátott terméke, ami annak köszönhető, hogy a fenntarthatóság, alapelv a cég stratégiájában. A cég folyamatosan csökkenti energiafogyasztását és egyre inkább megújuló energiaforrásból nyeri energiaszükségletét. Célja, hogy 2023-ra karbonsemlegessé váljon, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >