Elismerte a Coopot a WWF
Példaértékűnek nevezte a WWF a svájci Coop azon törekvéseit, amelyek a környezet védelmére irányulnak. Az áruházlánc a WWF saját minősítőrendszere alapján szinte minden olyan területen komoly fejlesztéseket hajtott végre, amelyek a fenntarthatóság mértékét növelik.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ismét magas pontszámot kaptunk a WWF-től, és hogy sokat tudtunk fejlődni a legutóbbi, 2015-ös mérés óta”, mondta Bruno Cabernard fenntarthatósági vezető.
Svájcban a Coopnak van a legtöbb, WWF által ajánlott fenntarthatósági címkével ellátott terméke, ami annak köszönhető, hogy a fenntarthatóság, alapelv a cég stratégiájában. A cég folyamatosan csökkenti energiafogyasztását és egyre inkább megújuló energiaforrásból nyeri energiaszükségletét. Célja, hogy 2023-ra karbonsemlegessé váljon, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >Az EU ajánlást fogadott el a fenntarthatósági jelentéstételi standard bevezetéséről a kkv-k számára
Az Európai Bizottság ajánlást fogadott el egy önkéntes fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >