Elismerést kaptak a COOP-osok
Kiemelkedő elismeréseket kaptak a COOP Gazdasági Csoport dolgozói abból az alkalomból, hogy idén tizenharmadik alkalommal rendezték meg az Európai Kereskedelem Napját, a kereskedelmi szektor legjelentősebb ünnepét. Az esemény minden évben a kereskedelmet állítja a fókuszba, ahol hagyományosan rangos szakmai elismerésekkel díjazzák az ágazatban dolgozó munkavállalókat.
A rendezvényen Klauzál Gábor Elismerő Oklevelet vehetett át Szurovcsják Ilona, a SZABOLCS-COOP Zrt. vezérigazgatója, valamint Makó Albert, a POLGÁR ÉS CSEGE COOP Zrt. elnök-vezérigazgatója. A rendezvényen átadott Magyar Kereskedelemért Nagydíjat Szabó Csaba Ferencné, a COOP Szolnok Zrt. 621-es debreceni szupermarketjének boltvezetője, Sáfár Lászlóné, a Mecsek Füszért Zrt. 4-es móri szupermarketjének boltvezetője, valamint Gógné Nagy Katalin, a HUNOR COOP Zrt. 157-es, szentesi Kála Szupermarketjének boltvezetője érdemelte ki. Előbbi elismerés a kereskedelem legrangosabb díja, utóbbi értékét pedig az adja, hogy azt a boltokban dolgozó kétkezi feladatokat kiválóan végző munkatársak kaphatják meg.
Az Európai Kereskedelem Napját egy kiskereskedelmi lobby-szervezet, a 22 éve alapított brüsszeli EuroCommerce hívta életre. A szakmai eseményt hazánkban a VOSZ, mint az EuroCommerce magyarországi tagszervezete, tizenhárom esztendővel ezelőtt hagyományteremtő szándékkal hirdette meg először. Az ÁFEOSZ-COOP Szövetség, az MKIK, az MBSZ és az OKSZ országos érdekvédelmi szervezetekkel összefogásban, és együttműködésben, valamint a kereskedelmi vállalkozói kör támogatásával megrendezett esemény célja a kezdetek óta változatlan, mégpedig, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet, felhívja a figyelmet annak jelentőségére.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >