Elismerésben részesültek a legjobb magyar márkák
Az Operettszínházban tegnap este harmadik alkalommal adták át a legkiválóbb hazai márkáknak járó rangos MagyarBrands-elismeréseket. A három éve alapított díjjal a MagyarBrands szervezet elsődleges célja, hogy minősítse és egyben bemutassa a minőségi és megbízható hazai márkákat.

A kiválasztás pályázati rendszerben, illetve egy szakértői bizottság jelölése alapján történik. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák. A MagyarBrands-díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok, tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdonosi összetétel alapján történik, amelyet szakmai elbírálás, ismertség, reputáció, identitás egészít ki.
A 2012-es rangsorok hagyományosan először ősszel a Figyelőben és a MagyarBrands honlapján jelentek meg.
A MagyarBrands fogyasztói márkáinak toplistája
| Rangsor | Márka | Pontszám | 
| 1 | Herendi | 98,35 | 
| 2 | Pick | 98,21 | 
| 3 | Gundel | 95,38 | 
| 4 | Zwack | 94,28 | 
| 5 | Zsolnay | 94,05 | 
| 6 | Herz | 92,33 | 
| 7 | Hollóházi Porcelán | 91,06 | 
| 8 | Kalocsai Paprika | 89,19 | 
| 9 | OTP | 88,15 | 
| 10 | IBUSZ | 87,81 | 
A MagyarBrands üzleti márkáinak toplistája
| Rangsor | Márka | Pontszám | 
| 1 | Videoton | 87,81 | 
| 2 | Rába | 87,42 | 
| 3 | Főgáz | 87,33 | 
| 4 | Gyomai Kner | 85,75 | 
| 5 | Kürt | 85,48 | 
| 6 | Fővárosi Vízművek | 84,9 | 
| 7 | Mahir Cityposter | 84,55 | 
| 8 | MVM | 83,35 | 
| 9 | Nitrogénművek | 82,75 | 
| 10 | Masped | 82,7 | 
Kategóriagyőztesek
Külön elismerés illette a márkarangsorok kategóriagyőzteseit: Herendi, Pick, Szentkirályi, Balaton Sound, Videoton, Egis, Kürt, Dunavox – ezek a márkák szerezték meg kategóriájukban a legtöbb pontot.
A fogyasztói márkakategóriák győztesei:
·	Az év fogyasztói márkája (a rangsor legelső helyén végzett) – HERENDI
·	Az év legelismertebb fogyasztói márkája (reputációban a legtöbb pontot kapta) – PICK
·	Az év legdinamikusabb fogyasztói márkája (tradícióját/múltját tekintve a legdinamikusabban fejlődő márka) – SZENTKIRÁLYI
·	Az év legsikeresebb új fogyasztói márkája (az 5 évnél fiatalabb márkákat vizsgálva) – BALATON SOUND
Az üzleti márkakategóriák győztesei:
·	Az év üzleti márkája (a rangsor legelső helyén végzett) – VIDEOTON
·	Az év legelismertebb üzleti márkája (reputációban a legtöbb pontot kapta) – EGIS
·	Az év legdinamikusabb üzleti márkája (tradíciójához/múltjához képest a legdinamikusabban fejlődő márka) – KÜRT
·	Az év legsikeresebb új üzleti márkája (az 5 évnél fiatalabb márkákat vizsgálva) – DUNAVOX
Különdíjak
Az eseményen különdíjasokat is hirdettek: a MagyarBrands Kultúráért különdíjat a Budapesti Operettszínház, a MagyarBrands Gyermekekért különdíjat a Csodalámpa Alapítvány és a MagyarBrands Innovációs különdíjat a Metapay (hazai fejlesztésű fizetési rendszer) érdemelte ki. A szakértői bizottság ezek odaítélésével azon szervezetek, cégek munkáját ismerte el, amelyek kiemelkedő módon járultak hozzá a hazai gyermekjólét, a közművelődés és technológiai újítás társadalmi feladatainak ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
60 éves az Euroshop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TECHXPO 2025: Ismét Budapest ad otthont Közép-Európa legnagyobb innovációs és technológiai csúcstalálkozójának
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
					 
					 
					