Elismerésben részesültek a legjobb magyar márkák
Az Operettszínházban tegnap este harmadik alkalommal adták át a legkiválóbb hazai márkáknak járó rangos MagyarBrands-elismeréseket. A három éve alapított díjjal a MagyarBrands szervezet elsődleges célja, hogy minősítse és egyben bemutassa a minőségi és megbízható hazai márkákat.
A kiválasztás pályázati rendszerben, illetve egy szakértői bizottság jelölése alapján történik. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák. A MagyarBrands-díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok, tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdonosi összetétel alapján történik, amelyet szakmai elbírálás, ismertség, reputáció, identitás egészít ki.
A 2012-es rangsorok hagyományosan először ősszel a Figyelőben és a MagyarBrands honlapján jelentek meg.
A MagyarBrands fogyasztói márkáinak toplistája
Rangsor | Márka | Pontszám |
1 | Herendi | 98,35 |
2 | Pick | 98,21 |
3 | Gundel | 95,38 |
4 | Zwack | 94,28 |
5 | Zsolnay | 94,05 |
6 | Herz | 92,33 |
7 | Hollóházi Porcelán | 91,06 |
8 | Kalocsai Paprika | 89,19 |
9 | OTP | 88,15 |
10 | IBUSZ | 87,81 |
A MagyarBrands üzleti márkáinak toplistája
Rangsor | Márka | Pontszám |
1 | Videoton | 87,81 |
2 | Rába | 87,42 |
3 | Főgáz | 87,33 |
4 | Gyomai Kner | 85,75 |
5 | Kürt | 85,48 |
6 | Fővárosi Vízművek | 84,9 |
7 | Mahir Cityposter | 84,55 |
8 | MVM | 83,35 |
9 | Nitrogénművek | 82,75 |
10 | Masped | 82,7 |
Kategóriagyőztesek
Külön elismerés illette a márkarangsorok kategóriagyőzteseit: Herendi, Pick, Szentkirályi, Balaton Sound, Videoton, Egis, Kürt, Dunavox – ezek a márkák szerezték meg kategóriájukban a legtöbb pontot.
A fogyasztói márkakategóriák győztesei:
· Az év fogyasztói márkája (a rangsor legelső helyén végzett) – HERENDI
· Az év legelismertebb fogyasztói márkája (reputációban a legtöbb pontot kapta) – PICK
· Az év legdinamikusabb fogyasztói márkája (tradícióját/múltját tekintve a legdinamikusabban fejlődő márka) – SZENTKIRÁLYI
· Az év legsikeresebb új fogyasztói márkája (az 5 évnél fiatalabb márkákat vizsgálva) – BALATON SOUND
Az üzleti márkakategóriák győztesei:
· Az év üzleti márkája (a rangsor legelső helyén végzett) – VIDEOTON
· Az év legelismertebb üzleti márkája (reputációban a legtöbb pontot kapta) – EGIS
· Az év legdinamikusabb üzleti márkája (tradíciójához/múltjához képest a legdinamikusabban fejlődő márka) – KÜRT
· Az év legsikeresebb új üzleti márkája (az 5 évnél fiatalabb márkákat vizsgálva) – DUNAVOX
Különdíjak
Az eseményen különdíjasokat is hirdettek: a MagyarBrands Kultúráért különdíjat a Budapesti Operettszínház, a MagyarBrands Gyermekekért különdíjat a Csodalámpa Alapítvány és a MagyarBrands Innovációs különdíjat a Metapay (hazai fejlesztésű fizetési rendszer) érdemelte ki. A szakértői bizottság ezek odaítélésével azon szervezetek, cégek munkáját ismerte el, amelyek kiemelkedő módon járultak hozzá a hazai gyermekjólét, a közművelődés és technológiai újítás társadalmi feladatainak ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >