Elismerés a cégnek, bizalom az ügyfeleknek
Az elmúlt pár hónapban több elismerésnek is örvendhettünk. December óta használhatjuk a Magyar Termék megnevezést a Trade magazin esetében, feltüntethetjük a Bisnode AA minősítését, és együtt ünnepelhettünk egy hete a MagyarBrands 2018 díj átvételekor.
Ezekre az elismerésekre nagyon büszkék vagyunk. Megfelelni a Magyar Termék védjegynek, minősíttetni pénzügyi stabilitásunkat abban a körben, amelybe Magyarországon csupán a cégek 1,75%-a tartozik, és 47 kitüntetett, MagyarBrands-díjas céggel együtt állni a dobogón fantasztikus érzés.
A Trade magazin szerkesztősége
Ezek a visszajelzések megerősítenek minket abban, hogy jó úton járunk. Természetesen a jövőben mindez még jobban inspirál bennünket, hogy csak a legjobbnak érdemes lenni, minőségben, elkötelezettségben, lojalitásban, hitvallásban. Köszönjük az eddigi bizalmat, melynek igyekszünk megfelelni a továbbiakban is! //
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője
Kapcsolódó cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >