Elismerés a cégnek, bizalom az ügyfeleknek
Az elmúlt pár hónapban több elismerésnek is örvendhettünk. December óta használhatjuk a Magyar Termék megnevezést a Trade magazin esetében, feltüntethetjük a Bisnode AA minősítését, és együtt ünnepelhettünk egy hete a MagyarBrands 2018 díj átvételekor.
Ezekre az elismerésekre nagyon büszkék vagyunk. Megfelelni a Magyar Termék védjegynek, minősíttetni pénzügyi stabilitásunkat abban a körben, amelybe Magyarországon csupán a cégek 1,75%-a tartozik, és 47 kitüntetett, MagyarBrands-díjas céggel együtt állni a dobogón fantasztikus érzés.
A Trade magazin szerkesztősége
Ezek a visszajelzések megerősítenek minket abban, hogy jó úton járunk. Természetesen a jövőben mindez még jobban inspirál bennünket, hogy csak a legjobbnak érdemes lenni, minőségben, elkötelezettségben, lojalitásban, hitvallásban. Köszönjük az eddigi bizalmat, melynek igyekszünk megfelelni a továbbiakban is! //
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője
Kapcsolódó cikkeink
Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >