Elindult a nyúlhús fogyasztását népszerűsítő kampány
A nyúlhús fogyasztását népszerűsítő rendezvények, látványfőzés és kóstolók is lesznek a júniusban indult országos kampány keretében – mondta Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára az M1 aktuális csatornán hétfőn.
Az államtitkár közölte: átalakult a nyúltenyésztés szerkezete Magyarországon, ma már csak üzemi körülmények között folyik a tenyésztés. Európában Magyarország a legnagyobb nyúlexportőr, ugyanakkor a hazai fogyasztás visszaesett.
A kampány keretében felhívják a figyelmet az egészséges, nagy fehérje- és alacsony zsírtartalmú, sokféleképpen elkészíthető húsfélére – jelezte. Hangsúlyozta, a nyúlhús a 21. század fehérjeforrása.
Nagy István kitért arra, hogy a kampány keretében a háztáji nyúltenyésztés újraindítását is szeretnék népszerűsíteni. Az állat gyors reprodukciós képessége is lehetővé teszi, hogy fontos szerepe legyen az önellátásban, a szegénység felszámolásában vidéken – fogalmazott az államtitkár. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >