Elindult nálunk is az Apple Pay
Május 21-én elindult Magyarországon az Apple Pay szolgáltatás – elsőként az OTP Banknál, amelyet várhatóan a következő hetekben több pénzintézet is követ.
Az Apple Pay lényege, hogy a felhasználó úgy fizethet a boltokban (vagy akár az interneten is), hogy a terminálhoz a bankkártyája helyett mobilkészülékét érinti oda (ez lehet iPhone, Apple Watch, iPad vagy Mac készülék is). A hagyományostól eltérően viszont nem PIN-kódot kell beütnie, hanem előbb az eszközt kell feloldani, ami iPhone esetében lehet a FaceID arcfelismerés vagy a TouchID ujjlenyomat-olvasó.
Apple Pay-jel bárhol lehet fizetni, ahol elérhető az érintéses fizetési szolgáltatás, vagy fel van tüntetve az Apple Pay logó, így különféle üzletekben, éttermekben, taxikban vagy bármely érintéses fizetésre alkalmas POS-terminálnál is használható. A szolgáltatás leegyszerűsíti az online vásárlás folyamatát, nincs szükség a kártyaadatok manuális kitöltésére, és lehetőséget ad a szállítási és számlázási információk egyszerűbb megadására is. Minden tranzakció egyszerűen, a Touch ID, a Face ID vagy a jelkód segítségével végezhető el. Előfeltétele viszont, hogy az ügyfél előtte regisztráljon a rendszerbe, és hozzárendelje az eszközhöz a kártyáját.
Nem csupán az Apple Wallet applikáción keresztül lesz lehetőség az Apple Pay használatára, hanem mobilbanki applikációból is – ez például az OTP esetében saját, Simple alkalmazása. //
Kapcsolódó cikkeink
OTP Bank új piactere, a fizz.hu, 750 000 ügyféllel debütál, újításokkal az e-kereskedelemben
Az OTP Bank újító online piactere, a fizz.hu sikeresen debütált…
Tovább olvasom >A Gránit Bank és az OTP Bank kapta megosztva a Mastercard – Év Bankja 2023 verseny fődíját
A Gránit Bank és OTP Bank kapta megosztva a Mastercard…
Tovább olvasom >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >