Elindult a dm hazai webshopja
A dm drogéria csütörtökön elindította az online értékesítését, a korábbi weboldal átdolgozásával a vásárlók 7400 termék közül válogathatnak online – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A dm drogéria csütörtökön elindította az online értékesítését. A korábbi weboldal átdolgozásával a vásárlók immáron 7400 termék közül válogathatnak online, köztük szinte a teljes dm márkás kollekció – tájékoztat közleményében a vállalat.
A kategóriákon belül további szűrési lehetőségek biztosítják a még pontosabb találatot, könnyebbé téve a keresgélést és a tájékozódást.
A digitalizáció a cég minden területén jelen kell, hogy legyen, nagy hiba lenne azt gondolni, hogy csupán az online shop indulása önmagában válasz a kihívásokra – mondta Kanyó Roland, a drogéria marketing és PR menedzsere.
A dm ünnepélyes keretek között indította el online shop-ját az érdi központi raktárban, ahonnan a rendeléseket kiszolgálják. Balról jobbra a dm Kft. munkatársai: Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató, Kovács Miklós logisztikai cégvezető, Peringer-Horváth Eszter online VZ csoportvezető és vezető logisztikai asszisztens, valamint Kanyó Roland marketing és PR menedzser.
Forrás: DM
A dm online shopban történő vásárlás esetén online bankkártyával vagy készpénzes utánvéttel lehet fizetni. A házhozszállítás országos, és egységáron, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül juttatják el a rendeléseket a vásárlókhoz.
A dm kiszállítási partnere a Sprinter Futárszolgálat.
Aki továbbra is a bolti vásárlást részesíti előnyben, annak a weboldalon, valamint az applikációban is elérhető üzletkereső segít eljutni a legközelebbi dm-be – írják közleményükben.
„Azt szeretnénk, ha a két terület kiegészítené egymást és mindenki számára kényelmi szolgáltatást nyújtson a drogérialánc. Reméljük, hogy ezzel már nem csak az offline, de az online vásárlói élmény növeléséhez is hozzájárulhatunk” – fejtette ki Kovács Miklós, a dm logisztikai cégvezetője. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >