Elindult az ország legújabb CSR versenye, a 3 jó cselekedet
A pályázatra december 18-ig várják olyan hazai cégek, nagyvállalatok és intézmények jelentkezését, akik 2014-ben végrehajtottak, vagy év végéig végre szeretnének hajtani összesen 3 jó cselekedetet.
Az ötletadó Kárász Róbert nevéhez olyan társadalmi célú programok kapcsolódnak, mint az Ezer Lámpás Éjszakája, a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány, a MOL Motoros Family, vagy épp a Kapunyitási Pánik.
„Fontosnak tartom, hogy megismerjük, hogy a hazai cégek körében milyen társadalmi célú programok működnek, és köztük egy egészséges versenyt hirdetve hívjuk fel a figyelmet ezek fontosságára. Célunk, hogy a cégek dolgozói igazi csapatként álljanak ki nemes ügyek mellett, mutassák meg, mire képesek együtt, és ezzel inspiráljanak másokat is, hogy egyre színvonalasabb, ötletesebb és nagyobb volumenű jótékonysági programok szülessenek az országban.”
A verseny kiemelt szakmai partnereként Magyarország piacvezető álláskereső portálja, a Profession.hu állt a kezdeményezés mellé, támogatva azt, hogy a 3 jó cselekedet minél több vállalathoz jusson el.
„Szerintünk versenyképes gazdaság csak ott van, ahol a tág értelemben vett fenntarthatóság követelményét mindenki – de elsősorban a példaértékű üzleti elit – szem előtt tartja. Ez a növekedési és profitcélok teljesítése mellett felelősségvállalást jelent környezetünk és a társadalom iránt. Hisszük, hogy a vállalatok társadalmi felelősségvállalása nem csak kevesek kiváltsága, hanem éppen ellenkezőleg, a sikeres üzleti működés előfeltétele” – nyilatkozta Sós Erik a Profession.hu marketing vezetője.
A verseny egyedi kategória-rendszere biztosítja azt, hogy minden jelentkezőnek egyforma esélye legyen arra, hogy elnyerhesse valamelyik fődíjat, és valamennyi arra érdemes ügy megkapja az őt megillető nyilvánosságot és elismerést.
A januári díjátadó gálán hirdetik ki a mezőny legkreatívabb, legemberibb, legmeghatóbb, legnagyvonalúbb és legzöldebb jó cselekedeteit, illetve kiderül, melyik pályázat nyeri el a 2014-es közönségdíjat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >